Ga naar inhoud

Meneer Frits eet niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Zoals altijd bij ons komt ellende in meervoud. Toen ik vanochtend de konijnen eten ging geven, zat Meneer stil in een hoekje. Op het eten dat ik hem gaf reageerde hij niet. De SS laat hij staan, maar ook gedroogde bananen stukjes, waar hij normaal een moord voor doet, wil hij niet eten.

Gisteren was er niks aan de hand. Dat wil zeggen, gisteren viel hij Guusje aan, maar vanaf dat ze uit elkaar waren, was hij super vrolijk en heel actief.

Om 13.00 uur heb ik een afspraak bij de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meneer is bij de dierenarts gebleven, hij wordt momenteel geholpen aan zijn kiezen.

Het lijkt er op dat het weer het zelfde probleem is als april vorig jaar, toen hij een haak in zijn tong had zitten.

Zijn temperatuur is 38, dus dat is op het randje, en zijn darmen werken vertraagd. Al met al precies hetzelfde verhaal als de vorige keer.

Om 3 uur mag ik hem weer ophalen, hij moet dan een nachtje binnen blijven en mag morgen weer lekker naar buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik ook aan zitten denken. Alleen twijfel ik een beetje, omdat hij met Ibi regelmatig ruzie had, het is wel iets om over na te denken. het wordt er zo niet makkelijker op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is weer thuis en gelukkig ook al redelijk wakker. De haken waren minder dan de vorige keer.

Nu nog weer gaan eten en dan hebben we de ellende hopelijk gehad voorlopig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:yipi: Meneer eet hooi (en stro, maar goed eten is eten), hij keutelt en laat zich ook alweer tevreden op zijn zij vallen.

Vooral het waterflesje is erg interessant nu.

:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .