Ga naar inhoud

Help! Binkey eet slechter


Lenthe

Aanbevolen berichten

Nou ze deed twee klemmen in zijn mondje en vijlde het daarna weg. Was zo gebeurd eigenlijk.

Hij heeft vannacht nog niet veel gegeten zo te zien. Ga dadelijk proberen de pijnstiller naar binnen tr krijgen.

En ja toch wel wat aan de hand, maar als het goed is is het nu opgelost :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het medicijn toedienen was makkelijk, hij vond het zelfs lekker.

Alleen, nu eet hij ook bijna geen groente meer! En meneer is plotseling niet meer zindelijk, dus het is lastig te zien hoeveel hij keutelt.

Heb mijn vriend gevraagt om uit werk bij de super olvarit wortelpapjes mee te nemen, dit werd me aangeraden door de DA. Is dit een goed plan of raden jullie het af?

Ga zo kijken of de groente in de blender naar binnen gaan...

Hij is verder wel heel levendig, al maakt hij momenteel niet de gebruikelijke binkies..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het zonder roesje doet is het heel stress vol en kan je niet bij de achterste kiezen... Dus of nu alles weg is durf ik niet te zeggen. Ik zou het even aankijken of het snel weer beter gaat en anders naar een andere DA die wel met roesje doet zodat ze de achterste kiezen kunnen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeiden dat ze het niet met een roesje deden omdat het risicovol is, zeker omdat hij behoorlijk is afgevallen de afgelopen week doordat hij zo weinig at.

Bovendien was hij wel vrij rustig en hadden ze zijn mondje open gedaan met 2 klemmen en leek ze er goed bij te kunnen. Ik heb er verder natuurlijk weinig verstand van.

Hij heeft zo te zien nog vrijwel geen biks gegeten, wel een hoop hooi vanochtend en nu wat minder.

Ik mag nu trouwens wel gewoon aan zijn wangetjes zitten en dat was gisterochtend absoluut niet het geval, toen ging hij krabben en bijten als ik maar in de buurt kwam.

De da zei wel dat we pas vanaf morgen echt verbetering zouden zien, dus ik wacht het nog even af. Ga nu het wortelpapje proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een ss papje geprobeerd, word genegeerd en hij reageert geirriteerd als ik het wat opdring. Zelfde verhaal met het wortel papje.

Hij krijgt 2x per dag 0,4mg metacam.

Bink eet nu wel weer een beetje hooi, dus dat is een goed teken. Hij lijkt ook wat minder gestresst. Nu de kat rustig krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha we hebben zaterdag een kat van 8 jaar opgehaald bij iemand thuis en die moet nog wennen, dus die vraagt ook nog aandacht.

Hij is verder heel aanhankelijk en loopt dus steeds achter me aan, ook de kamer van Binkey in, haha.

maar die stress wil ik Binkey voorlopig nog besparen :P

Mocht dwangvoeren nodig blijken, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Hij is namelijk geen nijn die van oppakken houdt, en dat is zacht uitgedrukt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee doe ik ook niet hoor, maar ik wil wel weten hoe ik het aan moet pakken mocht het opeens nodig zijn en iedereen is toevallig offline :P

Bovendien kwam het vanmiddag toch wel even heel dichtbij, toen vond ik drie keuteltjes en geen plasje. Hooi eet hij alleen als we het aanbieden, hij pakt heit niet zelf zeg maar. Maar goed, dat heb ik graag voor hem over.

Dus vandaar de vraag. Dat was ook hoe de DA hem onderzocht, dus dat is misschien wel handig ja. Bedankt weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft vanavond heel langzaam en voorzichtig wat HF zitten eten, de ss laat hij nog staan.. En nu knabbelt hij weer aan de witlof.

Het keutelen laat nog wat te wensen over maar het blijf wel komen nu.

Ik wilde vannacht een paar keer de wekker zetten en controleren maar vroeg me af om de hoeveel uur dan verstandig zou zijn? Of kan ik er beter de hele nacht bij zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht een zware naht gehd, er de hele nacht naastgezeten. Hij was heel erg gestresst en trilde. Vanaf 5 uur begon hij zelf weer te eten.

Ik had eerst alleen ss maar meng het nu, omdat hij de hf langer doorat. Had nog een zak liggen omdat ik over wilde gaan, maar dat wilde meneer destijds echt niet.. Maar zo scheelt het ook iets in de portomonnee :P

Mijn broer houdt hem nu in de gaten, heb tentamens tussendoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .