Ga naar inhoud

hersenbloeding teddy dwerg konijn


snoopke

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje heeft gisteren een hersenbloeding gekregen en is verlamd. de dierenarts is geweest en heeft hem een spuitje met medicatie gegeven! Nu is het afwachten!! Weet er iemand of ik iets kan doen, ik geef hem water in zijn mondje met een spuit, en hij eet een klein beetje als ik het aan zijn mondje hou, maar kan niet rondlopen zijn hoofdje houd hij sinds een uurtje zelf omhoog!!

grtjs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is plots gebeurd! in de voormiddag liep het nog vrolijk rond en in de namiddag zat het stil!! en tegen de avond lag hij op zijn zij en bewoog niet meer!! maar er is al wat beterschap hij zit rechtop en af en toe verzet ie em van plaats hij eet en drinkt terug alleen!!! juist valt ie af en toe nog door zijn pootjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

E. cuniculi kan dezelfde symptomen geven en eigenlijk zou je in zo'n geval voor beide moeten behandelen. Alleen het lijkt me niet dat als het EC is, het konijn nu op zou knappen van de behandeling voor een hersenbloeding.

Maar lees voor de zekerheid nog even dit stukje door snoopke:

http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/cuniculi.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .