Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ga je dan een ren om de 2 kooien zetten, waar ze dag en nacht in kunnen lopen? want ik had begrepen dat je een ruime kooi had voor de 2 dames, maar ik denk dat hij zelfs kleiner is dan de tijdelijke kooi van Mischu?Om een groep van 3 of zelfs 4 te kunnen maken heb je zeker een ren nodig van 4 vierkante meter waar ze 24 uur over kunnen beschikken, dus meer een konijnen kamer zoals ik aangaf.je kan na de koppeling ze niet meer steeds apart zetten dus voor insluiten heb je een ruim verblijf nodig.Maar dat is ook vast je bedoeling!zeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 oke dat klinkt goed ja zie en spreek zoveel mensen dus onthoud helaas niet alles (sorry) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opvangaaenhunze Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 maar dan zou ik er geen 4 in doen (eerlijk advies) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 oke dat klinkt goed ja zie en spreek zoveel mensen dus onthoud helaas niet alles (sorry) Had ik volgens mij ook nog niet gezegd maar gaan aankomende wwek de kamer zo ver als mogelijk konijnklaar maken komt wel een kooi in de kamer denk denk die van michu als toilet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 maar dan zou ik er geen 4 in doen (eerlijk advies) Als t koppelen met michu goed gaat blijven het er 3 dus je hoeft skippy niet gereserveerd te houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik zou het als ik jou was bij die 3 konijnen houden, dan hebben ze mooi de ruimte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik zou het als ik jou was bij die 3 konijnen houden, dan hebben ze mooi de ruimte Denk idd dat het een beter idee is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moreth Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Maar ik ga toch morgen even peize bellen om wat dingen te vragen om te testen wat ze van konijnen weten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten