Ga naar inhoud

overstappen gemengd naar SS


NafNaf

Aanbevolen berichten

Ik ga een nieuw konijn erbij nemen (ja hoor... wéér een!!)

Het is een mooie FH heer, die ik nog ga laten castreren, (denk dat dit nog niet gebeurt is)

Hij komt bij mijn pittige dames, en als dit niet gaat krijgt hij zijn eigen dame.

Het grote probleem is nu, hoe stap je over van gemengd naar SS? Ik heb al veel gedaan, HF naar SS etc, maar hoe doe je dat bij gemengd?

gr. Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel snel.. Ik heb dat in 1x gedaan heeft geen problemen opgeleverd. Aangezien ss natuurlijk sowieso al beter voor t darmstelsel is.

Maar je kan t ook in een paar dagen doen als je dat veiliger lijkt. Gewoon wat mengen. Maar volgens mij is dat niet echt nodig. Andersom is een ander verhaal haha maar das niet te hopen dat iemand dat doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt dat SS zó goed is, dat je zonder problemen van de ene op de andere dag volledig mag overschakelen.

Toen ik de mijne overzette, mengde ik het oude voer met de SS, maar ze aten enkel de SS op en lieten het gemengde voer liggen.

Ze hebben zichzelf dus in één dag overgeschakeld op SS. Is prima gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, kiezen is het ook weer niet precies volgens mij?

Als jij wilt overstappen naar SS omdat het betere voeding is (of een andere reden) dan moet je ze niet laten kiezen natuurlijk. Als ze WEL voor gemengd kiezen, dan moet je alsnog SS gaan voeren behalve als ze het ECHT niet eten, dan is natuurlijk ander voer wel een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal ook gelijk gemengde rommel weg laten en in één keer ss geven. aangezien het met ss dus niet echt veel kwaad kan dat je ze in één keer laat overstappen. ben je gelijk van die rommel af en dwing je ze gelijk ss t eten. want je ze kunnen ook de ss laten liggen he. of andersom..en dan kom je nog op t zelfde neer..namelijk dat ze in 1 keer zijn overgestapt..dan is dat mengen een beetje overbodig geworden in dit geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .