Sanne&Bunbun Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 Volgende week gaat mijn knuffel onder het mes! Meneer hompt op alles en het wordt ons nou wel een beetje teveel. Daarna kan er ook gekeken worden naar een vriendin! Wel spannend, hoop dat alles goed gaat. Moet hem om 8,45 brengen en mag tussen 12 en 13 bellen hoe het is gegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 het is trouwens dinsdag niet donderdag hihi (A) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 Succes met de gehele onderneming. Bij Floris en Stijn viel het heel erg mee de sterilisatie. Veel rust en even checken of hij wat eet of drinkt. Ik had ze wel binnen in een binnenkooi, met een laken erin, zodat er geen stro kan prikken, bakje met water ipv flesje en een klein plukje hooi, klein beetje groenvoer,ben benieuwd hoe het gaat :-) vast goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 mijne leeft ook binnen. Ja ik heb er al heel wat over gelezen hier.. t is een echte knuffel zal hem goed verwennen erna en hopelijk wordt hij was 'rustiger'hoe zit het trouwens met het zindelijk zijn, kan dat veranderen na de ingreep? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 Het was bij die van mij wel even in de war zeg maar. Overal lag even wat in de kooi, veel lakens wassen een paar dagen daarna hebben ze weer de gewone wc hoek gekozen hoor. Rustiger zijn ze niet echt geworden bij mij :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 dus het hompen op de knuffelbeer en mijn slof wordt niet minder hoop het toch wel een beetje hihi hoop wel dat het met zindelijk zijn goed gaat maar zal het zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 haha dat wordt wel minder hoor, zindelijkheid wordt echt wel goed,heeft hij nu een wc plekje? Dan heeft hij dat erna ook weer hoor, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 ja hij heeft de helft van een aardappelbak daar plast hij altijd in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 dan komt dat straks ook vast weer goed, als je hem op lakens plaatst is hij ook even in de war en van de narcose ook, welke hij dan ook krijgt.Bij ons was het echt heel normaal weer met stro in eigen hok, alsof de knop omging, van...nu plassen we weer hier......maar ze zaten we 2 weken in een ander hok binnen, dat scheelt ook wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 1 januari 2011 Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Misschien wordt hij zelfs nog wel zindelijker. Ongecastreerde dieren hebben toch meer neiging om te markeren etc. Zou er niet zo bang voor zijn dat hij niet zindelijk meer is straks hoor, al zal het de eerste dagen wel minder kunnen zijn. Succes alvast! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmuurt Geplaatst: 1 januari 2011 Delen Geplaatst: 1 januari 2011 Alvast heel veel succes! Castratie valt heel erg mee hoor, tenminste bij mij wel. Hij begon meteen weer te eten en te drinken, hopelijk gebeurd dat bij jouw ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2011 dankjewel ja ik hoop het ook! geef hem gewoon wat SS en witlof mee (SS even apart voor na de operatie natuurlijk anders heeft meneer ze al op voor we er zijn ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Heb hem net weggebracht .... vind het toch spannender dan ik dacht.. terwijl het toch een simpele ingreep is ... pfff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Het is ook altijd spannend, simpele ingreep maar wel onder narcose.. Maar de kans dath et mis gaat is niet zo groot. Ik duim dat alles goed gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Dankje ben nou op mijn afstudeer plek... mag rond 1 uur bellen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Ik heb gebeld en het is allemaal goed gegaan hij is aan het wakker worden en ik kan hem half 4 halen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Nou gelukkig Heb je dat achter de rug Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 we zijn al een uurtje thuis, hij heeft gekeuteld, gelijk in zijn wc (tijdelijk met krant) geplast en eet nu wat hooi heeft onder de tafel even met oogjes dicht gezeten, mij gelikt en drink nu water Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 Nou, dat klinkt goed! Fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 4 januari 2011 Delen Geplaatst: 4 januari 2011 oh gelukkig maar, hoe is het nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne&Bunbun Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2011 hij zit onder de salon tafel te snoezzelen en gaat afentoe naar zijn hok om wat te eten enzo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten