Ga naar inhoud

Rose Allergisch. maar waarvoor?


Jessiica

Aanbevolen berichten

Was vandaag weer naar de DA. voor de nageltjes te knippen van Lilly & Rose (durf het zelf namelijk niet :$)

& maar ff gevraagt wat er met Rose aan de hand is ze niest de laatste tijd veel maar van snot was er geen sprake. de DA zei dat Rose Allergisch is voor iets in haar kooi / kamer waar ze zitten. maarja wat zou dat moeten zijn?

hebben jullie een idee?

Ik heb aubiose; hennepvezels Als bodembedekking. in de kooi, verder wat hooi in een hoekje, en een slaapmandje,

als ze eruit springen komt ze op vloerbedekking en een fleecedeken.

ik zou zelf zo 1,2 niet weten waar ze nu precies allergisch voor is hebben jullie een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja zit niet echt iets bij waarvan je gelijkz egt jáá dat is vaak een oorzaak.. (Zoals zaagsel ofzo..) Denk dat je het beste dingen kunt gaan "elimineren"? Andere bodembedekking proberen, hooi ontstoffen door het af te spoelen en weer te laten drogen (geloof ik) en dat soort dingen, dat allemaal één voor één om te kijken of iets werkt?

Zou ze misschien niet op de tocht kunnen staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de bodembedekking is niet stoffig die had ik meteen naar een stofvrije onderlaag veranderd toen ze begon te snotteren.

heb vanacht hooi in de vriezer gestopt dat zou het ook stofvrij maken es even kijken.

ja zou de stof lang in de vloerbedekking blijven zitten? ik stofzuig elke dag de vloer bij hun.

ze staan niet precies op de tocht, er is wel een deur bij hun in de buurt (niet al te dicht bij) maar ik kan ze helaas niet verplaatsen is maar klein kamertje waar ze in zitten. als ze naar de ene kant gaan zitten ze bij de verwarming & het raam wat ook niet goed is en als ze naar de andere kant gaan zitten ze bij de deur. ze zitten nu er tussen in een beetje.

nee ze zitten niet veel op de fleecedeken, die heb ik een beetje onder de kooi gepropt omdat ze steeds ontsnapten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt ben al een maand met ze bezig ze steeds in hun poephoekje doen als ik zie dat ze gaan plassen en keutels van ze in het poephoekje doen. ja ik heb hennepvezels voor de hele bodembedekking maar aangezien deze nog al stoffig is blijft Rose maar niesen ervan. ik ga straks even naar de site bellen waar ik het besteld heb want het hoort niet zo stoffig te zijn lijkt mij ik heb er zelf ook erg last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .