Ga naar inhoud

wegwezen..


Caitlin Lendi

Aanbevolen berichten

heey,

ik ben nieuw hier. Ik heb 2 konijnen 1tje daar an staat op mijn kamer, ik kan hem sinds kort aaien. maar mijn vraag is: beide konijnen hebben in de zomer buiten gezeten toen we ze naar binnen wouden halen zagen we dat de konijn van mijn broer nog maar een half neusje had. zou iemand kunnen weten hoe dat zou kunnen komen? want we zijn die dag buiten geweest en olgens on hebben ze niet gevochten.

MVG Caitlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

half neusje? die zal hard gebeten zijn :o

wond goed in de gaten houden, en konijnen bijten elkaar ook wel door het gaas... althans, mijn mannetjes in de ren bijten elkaar door het gaas. we hebben nu afstand tussen de rennen.

Valt mee hoor.. Hap en het ligt er af.. Zo gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee heren gaan bijna altijd met elkaar vechten.

Zijn ze gecastreerd? Dan kan je ze allebei een voedster geven, want een konijn heeft wel een maatje nodig. Als ze allebei gecastreerd zijn en een eigen vriendinnetje hebben, kan je ze misschien wél weer aan elkaar koppelen, zodat je een groep van vier hebt.

Heb je de mogelijkheid (genoeg ruimte en geld) om vier konijnen te houden i.p.v. twee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan kijken of een ram gecastreerd is. Neem hem op je schoot en laat hem op z'n kont zitten (dit gaan de meesten niet leuk vinden) Je kijkt eerst of je balletjes vind en als je deze niet ziet voel je best nog eens, bij een gecastreerde ram heb je lege zakjes, maar het kan ook zijn dat de balletjes nog in de buikholte zitten, daarom voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm...

Bedoel je dat van de zomer 'ergens' de één de ander in de neus gebeten heeft..

Bij 2 ongecastreerde rammen is 't zéér aannemelijk dat ze gevochten hebben..

En dat van die neus ben je nu pas achter gekomen ?

Dan is het dus al een oude wond ?

Lijkt me verstandig om eerst te beoordelen of het om een oude wond gaat die er al een paar weken/maanden zit, of om een verse wond.

En vandaaruit te bepalen of je nog wondverzorging moet doen.......

Verder kan je ze maar beter niet meer samen zetten.

Mannetje bij elkaar kunnen vreselijk vechten en elkaar enorm verwonden..

Afijn, dat heb je dus al gezien..........

Geef de mannen ieder een vrouw..

Daar worden het blijere konijnen van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .