Ga naar inhoud

klitten onder kin


Rian

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden was er een topic waarin er ook werd gesproken over klitten onder de kin. Ik weet niet meer welk topic het was en ook niet wat er verder over gezegd werd, dus ik start even een nieuw topic.

Pooke heeft dus ook last van klitten onder zijn kin. Geen grote, maar als je hem aait voel je ze duidelijk zitten.

Hij was zich hier niet meer dan anders, en lijkt er ook geen last van te hebben. Ik mag er ook aankomen, dus pijn doet het niet.

Vraag me af hoe je dit weg kunt krijgen? Eruit knippen vind ik heel riskant omdat het erg dicht op de huid zit en hij erg beweeglijk is.

Hoe ontstaan die klitten daar eigenlijk? Hij eet netjes (met mes en vork :he:) en heeft geen baardje of wam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook altijd met dat probleem, klitjes onder de kin( nu is mijn nijn wel een widder;)) maar dat maakt verder niet uit.

En zoals je al zegt het is heel moeilijk om die klitten daar weg te krijgen! ik knip ze altijd heel voorzichtig aan het begin weg. en laat het dan wat langer groeien zodat je elke keer een beetje bij beetje wag kan halen totdat het helemaal weg is ;)

hahah je moet er wel het geduld voor hebben:bounce::$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .