Ga naar inhoud

Waar kan ik het voordeligst SS kopen?


roosjerobijn

Aanbevolen berichten

bij ons hier in breda is een nieuwe hornbach geopend en van de week ging ik kijken en ze hebben zelfs konijnen voer wat je zelf kan scheppen en ik had 4 kilo voor 2,50 euro

weet niet of er bij jullie ook zo,n winkel ik de buurt is maar dit is echt goedkoop zeg ik ga nu altijd daar naar toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de winkels in Engeland is het niet altijd zo goedkoop. Mijn moeder gaat regelmatig met haar vriend met de auto naar zijn moeder toe in Engeland maar hun zijn nog geen winkel tegen gekomen waar het goedkoper is dan dat ik het daar bij THE bestel en over laat komen. Wat erg jammer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de winkels in Engeland is het niet altijd zo goedkoop. Mijn moeder gaat regelmatig met haar vriend met de auto naar zijn moeder toe in Engeland maar hun zijn nog geen winkel tegen gekomen waar het goedkoper is dan dat ik het daar bij THE bestel en over laat komen. Wat erg jammer is.

Echt? Oh dat had ik niet verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook niet. Mam is een een tijdje terug een hele dag op pad geweest naar petstores daar in de buurt. Maar vond de prijs niet bijzonder goedkoop helaas.

Moet eigenlijk nog eens googlen of ik niet een winkel of leverancier kan vinden daar in de buurt. En anders een busje huren een weekendje engeland doen. Zou je bij THE ook een pallet (of 2) op kunnen komen halen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

intressant dit. De vorige keer heb ik het gehaald in maasbree voor 37,50 en morgen den ik weer omdat het anders op is. Ik wil ook een keer via THE bestellen want heb nu 1 maand gedaan met 10 kg.

Maar ik ben niet zo van de engelse sites...Kan ik met iemand mee bestellen voor de volgende lading?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je haalt het normaal bij de rieterhoeve? Dan vermoed ik dat je bij mij in de buurt woont. heb een paar dagen terug 91 kilo besteld waarvan best veel ook voor andere maar wil denk ik als de pond gunstig staat dit jaar nog een keer bestellen kan dan met je mee bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het lukt dan hou ik me ook aanbevolen

Woon ook in Dordrecht dus dat is helemaal mooi

Hallo,

Mijn broer werkt bij een groothandel in dierenvoeding. Ik zal eens vragen voor hoeveel hij de zakken kan kopen. Welke zakken gebruiken jullie precies? Is dat deze: Science Selective Rabbit : 10kg? :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat wel? Als ik het zo nakijk wel maar ik meen me te herinneren dat iemand hier wel eens daar besteld heeft, maar dat die toch wel meer dan dat besteld heeft.. Het was toen wel goedkoper, althans, afhankelijk van hoeveel je besteld.

Had daar al gekeken maar ze verkopen geen BBT.. Dus nu schiet ik er niks meer mee op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij petmeds.co.uk is de verzending echt veel goedkoper... voor twee zakken maar 3,98 pond... zelfs voor 5 zakken kost het dat bedrag.

Scheelt echt enorm dus als ik het zo zie met de HE...

Maaaaar toen kwam er een aap uit een mouw, ik dácht al dat het niet kon.. Je betaald voor 3kg SS bij THE 5,99 en bij Petmeds 10,95. Bij nader inzien had degene die bij Petmeds besteld heeft dat ook al gezegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de mensen die in nederland willen bestellen..

ik heb het idee dat www.fretten.nl dan het goedkoopste is.. zeker als je dan meteen 20 of 30 kg besteld, betaal je geen verzendkosten..

Ik ga binnenkort voor het eerst daar bestellen, ben benieuwd..

k kwam er namelijk achter dat mijn twee konijnen samen al zo'n 6 kg per maand eten! en zijn ze echt niet dik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .