Ga naar inhoud

pijn in mijn buik, beer wordt gecastreerd


fransy

Aanbevolen berichten

hoi hoi

ik heb er gewoon slecht van geslapen, en heb er pijn in mijn buik van, ik ga straks beer naar de DA brengen voor castratie, brrrrrrr, duimen jullie alsjeblieft mee, zit me helemaal niet lekker, maar ja wat moet dat moet, dat snap ik ook, anders hebben we over een tijdje allemaal mini beertjes rond huppelen en daar zitten we niet op te wachten, maar toch, een operatie is niet altijd zonder risico.

om half 12 moet hij er zijn, dus duimpjes draaien hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die spanning is wel te herkennen hoor...Gijs moest hier geholpen worden voor de koppeling dus geen keuze... maar TOCH een nare kriebel in mijn buik... bij Miep nog erger omdat het mijn keuze was.... (wel nodig maar toch..)

Probeer een beetje afleiding te zoeken als je hem weggebracht hebt! Je zult dan merken dat het zo om is en dat je hem weer mag halen...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa, ik mocht net bellen en beer was al weer wakker, hij lag lekker op het warmte matje, en het ging allemaal goed, geen problemen, ze vonden hem ontzettend lief en zachtaardig, jaaa dat is mijn beer uniek in zijn soort :), pfff alle zenuwen zakken nu weg, heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat super met hem, bij thuiskomst heb ik hem eerst nog even in de reismand laten zitten, toen heb ik met een oude handdoek waar ze normaal op slapen hem lekker mee ingesmeerd zodat hij weer wat normaler rook, daarna uit de reismand, boo en beer waren weer blij om elkaar te zien, ik had kruiden voor hem wat hij met smaak opat en mijn moeder was er ook, zij had loof van de worteltjes meegenomen, nou dat vond hij ook heerlijk en net heeft hij hooi gegeten en weer zijn biks, ook huppelt hij weer buiten, dus ik mag niet klagen, hij is ook niet boos op mij :) hij kwam zijn knuffels alweer halen. de Da had hem een injectie met pijnstiller gegeven, ik heb zelf thuis altijd pijnstillers en als ik het nodig vind mag hij morgen ook nog daarvan hebben, maar dat zie ik morgen wel even, wel heeft ze hem voor nog 5 dagen baytril meegegeven, omdat hij een buitenkonijn is, vind ze het nodig om hem even voor de zekerheid op AB te zetten, ze had hem in de praktijk al een injectie met Baytril gegeven, we zijn ruim 90 euro lichter, maar mijn beertje is weer thuis en het gaat goed, dat is het allerbelangrijkste ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt allemaal erg goed. Al weer aan het eten en zelfs biks.

Gaat helemaal goed komen.

Als je maar een goede dierenarts hebt en je er een fijn gevoel bij hebt dan is het die 90 euro wel waard denk ik zo.

Je wilt niet weten wat ik voor de castratie van mijn voedsters heb betaald.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt allemaal erg goed. Al weer aan het eten en zelfs biks.

Gaat helemaal goed komen.

Als je maar een goede dierenarts hebt en je er een fijn gevoel bij hebt dan is het die 90 euro wel waard denk ik zo.

Je wilt niet weten wat ik voor de castratie van mijn voedsters heb betaald.. ;)

hahahaha als beer niet eet dan weet ik zeker dat het flink mis is, beer eet nou eenmaal heel erg graag, hahaha zelfs als zijn zaakie eraf is.

ja het is een goede DA staat ook op de konijnkundige lijst.

ja voedsters, dat is helemaal... kassa katjing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen wel bedoelen, dan mag je je handen dichtknijpen? (= spreekwoord en betekend dat je van geluk mag spreken)

hahahaha dat was de uitdrukking, ik wist dat er iets niet klopte, gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .