Ga naar inhoud

Wat kan dit geweest zijn?


xSterre

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje is laatst overleden, en ik vraag me nog steeds af wat het geweest kan zijn.. :frown:

hij heeft de hele dag nog goed gegeten en gedronken, kom ik 's avonds voor het slapen gaan nog eventjes bij zijn hok, wankelt hij helemaal door zijn kooi heen. Dus ik pak hem op, en hij was helemaal slap, en zijn kopje viel achterover. Ik liep met hem naar binnen, en toen gaf hij een hele harde gil.Toen ik hem op het vertrouwde plekje bij de tafel neer legde, aaide ik hem, omdat ik zag dat het niet goed was, er toen zakte hij door zijn pootjes, trok met zijn pootje en was weg. :(

toen we laatst bij de dierenarts waren(halfjaar geleden) zei de dierenarts wel dat er een bult bij zijn oksel zat, maar de da wist niet precies wat het was.

ik loop nu al heel lang met deze vraag in mijn hoofd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan een ontsteking zijn geweest, maar alleen autopsie zou dat uit kunnen wijzen.

Ik weet niet hoe oud je nijntje was? of hoe dik?

Een van mijn nijnen is overleden aan een herseninfarct, ging ook heel snel/plotseling.

Wat ook de oorzaak/reden is geweest...

heel veel sterkte met je verlies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijntje was 7,5 jaar, en een gezond beestje, niet te dik, niet te dun. Maar op het einde kreeg hij van biks meteen diarree, het enigste wat zijn darmpjes konden hebben was een halve appel en hooi. (niet gezond ik weet het, maar op dat moment wist ik niet meer wat te geven, van al het andere eten kreeg hij diarree).

Dankjulliewel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaw, arme Sterre *geeft een troostknuffel*

Het valt allemaal niet mee hè, zo plots je konijntje verliezen...

Maar om even op je vraag terug te komen: ja VHD kent een vorm die heel erg snel opkomt en binnen enkele uren is het konijn dood.

maar die dairree wijst weer op wat anders. Hoe lang had ie die diarree al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .