Ga naar inhoud

coccidiose


Esjes

Aanbevolen berichten

mijne is nog een jong konijntje hij is 16 weken, en zijn poepjes zien er ook niet heel goed uit, er zit zo af en toe wat slijm bij en soms zijn ze heel klein en hij heeft ook vaker echt hele zachte ontlasting maar de slijm vond ik zelf het vreemdst..

en zijn buik want die voelt heel opgezet en hard aan, verder eet hij wel heel goed, drinkt wat minder in verhouding maar de DA zei dat het genoeg was.. hebben die van jou dat miss ook?

aangepast door nicoline
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ nicoline: ik denk dat je best zo snel mogelijk naar een konijnkundige dierenarts gaat. Ik vind het namelijk een beetje raar dat een DA kan uitmaken aan een harde buik dat je konijntje coccidiose heeft...

Misschien open je beter zelf een topic, dan ga je meer reactie krijgen op jou probleem. Veel beterschap met je nijntje, en ik hoop dat de DA vlug kan zeggen wat er mis is met jou konijntje zodat je hem er snel vanaf kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh sorry er is een misverstand; de dierenarts heeft niet alleen het konijn nagekeken maar ook zijn ontlasting onder de microscoop bekeken.. had het er net niet bij vermeld sorry, maar daaruit werd juist gebleken dat hij dat had..

oke is goed ik zal een forum openen dankjewel voor de tips :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .