Ga naar inhoud

mijn konijn eet slecht


jantine19

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een vraag mijn konijn eet de laatste tijd erg slecht:s hij loopt de gehele dag vrij rond buiten en weet dat ie ook heus wel aan het gras zit te knabbelen,maar ze eigen voer eet ie echt gewoon bijna niet meer:s ik haal zo nu en dan ook keutels weg alleen merk ik dus ook dat zijn voer nat is geweest terwijl ik er sávonds nog nieuw voer in ze bakje heb gedaan zou hij soms zijn behoefte er in doen?

en hoe kan ik dit voorkomen?

ik heb ze bakje gisteren nog schoon gemaakt.

groetjes jantine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien geef je te veel voer en kan je konijn het voer niet op 1 dag op eten?

Het zou kunnen dat ze in de voerbak plast, maar weet je zeker dat het niet van de regen is? Je hebt ook voerbakjes die je in zo'n ring kunt ophangen dan kan ze er niet meer in plassen.

Komen er wel nog voldoende keutels? Eet ze goed hooi?

Is ze levendig of zit ze stil in een hoekje te knarsetanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien geef je te veel voer en kan je konijn het voer niet op 1 dag op eten?

Het zou kunnen dat ze in de voerbak plast, maar weet je zeker dat het niet van de regen is? Je hebt ook voerbakjes die je in zo'n ring kunt ophangen dan kan ze er niet meer in plassen.

Komen er wel nog voldoende keutels? Eet ze goed hooi?

Is ze levendig of zit ze stil in een hoekje te knarsetanden?

ja heb ze voer al iets verminderd dacht namelijk al dat hij waarschijnlijk teveel kreeg maar dan nog eet ie niks of heel weinig maar dat zie je niet,

ik heb zijn voerbakje al regelmatig verschoven zodat het droog blijft,alleen het blijft vochtig.

dus wat het dan is?

en hij is we heel levendig en knarsetanden niet.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .