Ga naar inhoud

onze stamper is helemaal nat van de regen!!!


lliesje

Aanbevolen berichten

Konijnen hebben vaak zo'n dikke vacht dat ze niet tot op hun huid nat worden. Ze zien er dan wel nat uit, maar pak ze maar eens vast en maak een scheiding in hun haren. Dan zul je zien dat hun ondervacht en huid nog droog is. De konijnen van mijn ouders leven ook buiten en zitten soms ook in de stromende regen terwijl ze ook in hun hok kunnen gaan zitten. Maar echt door en door nat worden ze niet. Tenzij het natuurlijk echt stortregent maar dan zullen ze heus zelf wel hun hokje op gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het hier regent laat ik ze ook gewoon loslopen. Ze bljiven vaak uitzichzelf wel onder de bomen, als het te hard gaat regenen lopen ze naar hun hok.

Toch zou ik het wel in de gaten houden, ik had deze zomer logeetjes en zij hadden een onoverdekte ren (althans, wel overdekt maar waterdoorlatend) en het water liep niet heel goed weg - wel als het gewoon regende, maar niet met de stortregen die we gehad hebben. Ze konden ín hun hokje schuilen maar ze zijn er ónder gaan zitten, waar het water dus niet goed wegliep..... Zij waren wél echt zeiknat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hier lopen de konijnen graag door de regen:P

alleen ontwijken ze het grasveld en de blubber en gaan ze alleen rennen en springen op de stenen. en schoppen ze hun achterpoten in de lucht om het water er af te schudden, leuk gezicht:blij:

ik zou me niet er veel zorgen over maken, je konijnen zoeken vanzelf wel een droog plekje op als ze het koud krijgen of nat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .