Ga naar inhoud

Bo niest


Leonie85

Aanbevolen berichten

zoals de titel zegt is Bo aan het niezen, was al bij de da geweest, toen kreeg ik een ab kuurtje mee (hielp niet)

iemand advies wat bij zijn/haar konijn goed hielp?

de da wilde als het niet hielp een sterker ab kuurtje meegeven, of kan ik beter vragen om het op kweek te laten zetten en dan een gerichte ab kuur geven?

ga morgenochtend naar de da.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals de titel zegt is Bo aan het niezen, was al bij de da geweest, toen kreeg ik een ab kuurtje mee (hielp niet)

iemand advies wat bij zijn/haar konijn goed hielp?

de da wilde als het niet hielp een sterker ab kuurtje meegeven, of kan ik beter vragen om het op kweek te laten zetten en dan een gerichte ab kuur geven?

ga morgenochtend naar de da.

Dit lijkt me sowieso wel logisch, anders weet je niet welke bacterie je moet bestrijden toch? Ik weet nog dat ik de bodembedekking van mijn nijntjes ben gaan vervangen toen een van hen nieste, en dat hielp. Meteen aan de slag met AB..ik weet niet, zou het zelf niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op kweek zetten lukt niet, omdat er geen snot was.

het zit echt in haar neus, gelukkig niet verder inwendig.

de da dacht ook nog aan haken op de kiezen, die dan irriteren en dat ze daarvan gaat niezen.

dus als deze ab niet werkt, gaat ze volgende keer onder narcose om daarnaar te kijken.

de ab heet enrofloxoral.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .