Ga naar inhoud

kale plekken


Linda86

Aanbevolen berichten

ik heb mijn konijn nu inmiddels bijna een jaar, toen hij een halfjaar was ongeveer had hij een wondej op zijn rug, de plek er omheen werd kaal, na een paar maanden begon er weer haar op te groeien maar het word niet meer zo lang als de rest van het haar, nu heb ik weer precies hetzelfde probleem het blijft kort op die plek, het gaat om een teddy dwerg konijntje weet iemand hoe dit kan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoé het komt, maar ik heb dat ook eens gehad. Naief als ik was had ik vader en zoons bij elkaar gelaten. Tot ze begonnen vechten en vader met een wonde op zijn rug zat. Die is tamelijk makkelijk genezen, maar zijn haar groeide niet normaal terug. Hij was wit op zijn rug, maar het haar groeide donkergrijs terug. Vader was helemaal wit met een donkergrijs snuitje en donkergrijze oortjes. En nadien dus ook met een donkergrijze rug. Dat haar is ook nooit meer zo lang geworden als de rest van zijn vacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn konijn nu inmiddels bijna een jaar, toen hij een halfjaar was ongeveer had hij een wondej op zijn rug, de plek er omheen werd kaal, na een paar maanden begon er weer haar op te groeien maar het word niet meer zo lang als de rest van het haar, nu heb ik weer precies hetzelfde probleem het blijft kort op die plek, het gaat om een teddy dwerg konijntje weet iemand hoe dit kan??

Heeft je konijn er witte huidschilfertjes bij?

Dan zou het mss vachtmijt kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .