Ga naar inhoud

Ik ga op vakantie en laat achter...


Jorieke

Aanbevolen berichten

Zo, het is gelukt.

Mijn overbuurvrouw gaat op de konijnen passen.

Ze is er eigenlijk doodsbang voor, maar gaat met een ovenhandschoen de konijnenbakjes neerzetten.

Ik heb groenteschotels gemaakt en die staan in goed afgesloten bakjes in de koelkast.

1141121776_5_OrtP.jpeg

7 bakjes. Ik heb vanmorgen zelf nog gegeven. En ze hebben vlak voordat ik weg ging nog een tweede portie (voor de avond) gekregen, omdat vandaag de enige dag was dat Buuf niet kon komen... dochter ligt in het ziekenhuis :( Dus alleen vandaag hebben ze om 14.00 uur hun "avond" eten al gehad... We komen vrijdagmiddag terug, dus dit moet precies genoeg zijn voor de komende dagen. En anders ligt er nog een enorme hoeveelheid voorraad in het groentevak van de koelkast :P

Buuf weet precies wat ze moet voeren en hoeveel. Dus het komt wel goed.

Ik heb vanmorgen nog een enorme hoeveelheid hooi in het hok gelegd. Daar hebben ze nu genoeg van. Mocht het zijn dat Buuf op andere tijdstippen gaat voeren (ik ga haar niet verplichten om het op 'mijn' tijden te doen natuurlijk), dan komen mijn beestjes in ieder geval niet om van de honger haha.

aangepast door Jorieke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb berichtjes van mijn buurvrouw gehad via Hyves en ze schijt echt 100 kleuren.

Hoe kan iemand nou bang zijn voor konijnen? Vraag het me echt af!

Mijn konijntjes zijn gewoon nieuwsgierig. Vooral Eefje, die is het tamst van allemaal en eet het liefst eerst een paar brokjes uit de hand. Aandacht, hè?

De rest rent altijd hard weg, is erg angstig.

Maar ik denk dat ze aanvoelen dat mijn buuf bang is... ze zegt dat ze nu allemaal op haar af komen zodra ze het hok in stapt.

Dit was dus eenmalig, heeft ze me al laten weten. Voor een volgende vakantie moet ik andere oppas regelen, denk ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .