Ga naar inhoud

Castratie Edward


Laura2

Aanbevolen berichten

Edward ligt nu nog bij de Da(Dierenarts) en ik belde net.

Hij is nog niet volledig uit zn narcose en willen e hem houden vanacht.

Opzich geen punt, als er iemand aanwezig is.

Dit is dus niet het geval, en heb ik aangegeven dat ik hem toch liever mee naar huis geef zodat ik elk halfuur naar hem kan kijken en naast mn bed staat.

Ze ging dit overleggen en als antwoord kreeg ik om om 7 uur weer te bellen.

Kan ik hem mee naar huis eisen?

Ik wil niet vervelend doen maar als er vanacht wat met hem gebeurd en er is niemand dan is het te laat.

En vanaf hier ben ik in 5 minuten bij een dierenarts( niet mn vaste maar mn nood da)

Wat zeggen jullie, de gok nemen en hem daar laten of mee naar huis nemen?

Ik heb tevens voorgesteld om hem dan laat op de avond op te halen, als de laatste assistent of dierenarts naar huis gaat.

.. zucht.. wie weet me uit mn dipje te halen, voel me zo sipjes nu mn manneke daar ligt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jouw dier, dus tuurlijk mag je hem, als hij stabiel is, mee naar huis nemen.

Stel nu dat het niet goed gaat, en de DA of zijn assistent blijven er 's nachts bij, dan zou ik hem daar laten.

Maar als hij het naar omstandigheden goed maakt, en hij daar alleen moet blijven, dan neem je hem toch mee, zeker, waar jij hem goed in de gaten kan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jouw dier, dus tuurlijk mag je hem, als hij stabiel is, mee naar huis nemen.

Stel nu dat het niet goed gaat, en de DA of zijn assistent blijven er 's nachts bij, dan zou ik hem daar laten.

Maar als hij het naar omstandigheden goed maakt, en hij daar alleen moet blijven, dan neem je hem toch mee, zeker, waar jij hem goed in de gaten kan houden.

En dat is het punt, er is niemand...

Anders was er geen probleem.

Maar om 8 uur gaan ze weg en morgvroeg om 8 uur zijn ze er weer. en in de tussentijd is er alleen iemand als er een spoedgeval is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gevoel zegt, haal hem op vanavond. Dan is hij vast wel wat wakkerder. Ik zou er in ieder geval geen fijn gevoel bij hebben als mijn mannetje daar de hele nacht lag zonder enige controle. Dan is het zelfs veiliger om het bij jou thuis te hebben.

Inderdaad dat denk ik ook, ik mag met een halfuur bellen.

En geef dan aan dat ik hem mee wil hebben.

Kijk als het echt slecht gaat, en er is niemand, kunnen ze hem ook niet helpen.

Terwijl als ik naast hem lig en er is iets ik gelijk alarm sla.( word een zware nacht haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zéker niet beginnen met olvarit. Zitten te weinig vezels in om gezond te zijn, vezels zijn nodig om zijn darmpjes te laten werken,

en als zijn buikje gevuld is met olvarit, heeft hij geen hongergevoel meer om gezonde dingen, zoals groenten, te willen eten.

Ik zou wat van zijn lievelingsgroentjes klaarleggen, en ook wat peterselie, dat scherpt de eetlust aan. En een bakje biks, zodat hij kan kiezen.

Mocht dwangvoeren echt nodig blijken, kan je beter wat SS of andere biks zacht maken met water en hem dàt voeren. Beter voor zijn buikje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk mooi,

Ik voer ze weinig groente, dus heb alleen wat kruiden die ze wel eens krijgen, munt basilicum en peterselie.

Heb ook wat boerenkool in de vriezer, alleen dit heeft hij nog nooit gehad.

Ik heb hem net opgehaald, is wel wakker, maar erg kalm(gellukig maar:))

Ik ga nu gewoon goed op hem letten, en hopen dat alles vanacht goed gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat vond ik ook:)

Hij is nu thuis, heeft net een plakje appel gegeten maar wil verder nog niks en ook geen water.

Ik sleep hem zo met zn kooi naast mn bed, en helaas zal de wekker vaak gezet moeten worden, wat zal vriendjelief blij zijn.

Hoop dattie zo gaat eten en keutelen..

zorgenmakende moeder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel vers, van de ah, alleen ingevroren, als ik dit laat ontdooien mag die dat dus niet hebbn?

Heb hem nog niks gegeven hoor.

Meneer is kiplekker, naja wel met verdoving, heb hem gisteren niks gegeven vandaag pas om 12 uur.

Maar merkte wel dat hij na een uur opknapte.

Eet weer, drinkt, keutelt en plast.

En mijn slaap, nou ben er 2 keer uit gegaan, maar ging goed:) gellukig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .