Ga naar inhoud

vlaamse reus


noelle

Aanbevolen berichten

Wil iedereen even bedanken voor het advies. Heb een fokker gevonden en heb vandaag samen met mijn zoontje een vlaamse reus uitgekozen. Ze is zo lief, ze heeft wel heleeeeeeee grote oren. :mdr:

Heeft iemand nog tips voor zindelijk maken?

Ze ligt op dit moment bij mij op de bank op het voeten eind te slapen, dus volgens mij voelt ze zich al aardig op haar gemak. zo schattig... :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vlaam was echt heel snel zindelijk. Heb hem 2 dagen in zn hok opgesloten zodat hij kon wennen en hij vond na een halve dag al uit dat hij een vast plekje moest gaan zoeken waar het meeste wel terecht kwam. Ik heb inderdaad een kattenbak voor hem. Had ook zo'n hoekbakje maar daar komt de helft naast en ze keutelen en plassen wat af die reuzen.

Wel het allerliefste konijn wat ik ooit heb gehad. Heel makkelijk en vriendelijk. Denk dat je heel veel plezier zult hebben van dit ras.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik heb hier 2 kattenbakken en 1 bak met van die wieltjes eronder die je onder je bed kan schuiven.

Toevallig hebben die van mij na een grondige reiniging van het hok vanmiddag hokarrest gekregen voor een aantal dagen want mijn tuin werd nu helemaal als toilet gerbuikt.

Dus nu is mijn tuin heel saai zonder loslopende nijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen van ons konijn. mijn zoontje heeft hem al een naam gegeven. Hij heet cadeautje! hi hi. Hij hupt de hele dag los in de tuin. en hij mag af en toe even naar binnen. Hij plast al in een konijnentoillet. heb het snel voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

_____________

||''''''''''''''''''''''''''||

|| REN of HOK||

TEGELS ERONDER

Gewoon, betegeld, zoals je een terras hebt met tegels. Dan kan je er niet onderdoor en niet bovenlangs.. lijkt mij niet zo moeilijk te begrijpen.

Evt een zandbakje dmv een bak gevuld met zand.

ja sorry ik snapte het niet maar dan kunnen ze toch geen gras meer eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .