Ga naar inhoud

mijn konijntjes buiten in de regen


for-ever-bunnys

Aanbevolen berichten

bijna iedere keer als het regent zitten mijn konijnen buiten in de regen als de regen stopt zijn ze helemaal nat ik zet ze meestal dan even op de tuin tafel om ze met een handdoek snel even af te drogen maar soms kan ik dat niet doen omdat ik weg ben dus mijn vraag is :

Heeft dat in de regen zitten invloed op hun gezondheid? kunnen ze er verkouden van worden als het regent moet ik ze dan opsluiten?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet heel hard regent blijven ze hier ook gewoon in de regen zitten. Hun ondervacht is niet meteen nat, maar alleen de bovenkant. Ik ga er wel van uit dat ze zelf gaan schuilen als ze te nat worden, ze zijn in ieder geval nog nooit verkouden van de regen geworden.

Vannacht had het ook heel hard geregend en 2 van mijn nijnen hadden een soort opgedroogde stekeltjes, dus volgens mij zijn ze iets te laat gaan schuilen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen zitten ook graag in de regen. Alleen als het keihard gaat regenen dan gaan ze naar binnen.

Gisteravond waren ze voor het ook drijfnat, het ging hard regenen en ze gingen naar binnen. Heel snel zijn ze dan ook weer droog.

Als ze maar zelf kunnen kiezen om naar binnen te gaan moet je je geen druk maken, ze gaan vanzelf naar binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .