Ga naar inhoud

Verharen


-oortjes!

Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren thuis gekomen van vakantie, maar ik zag toen de Floortje heel erg aan het verharen is, 's zomers zijn haar zwarte vlekken bruin, maar die worden nu weer zwart. Aan de zijkanten hangt heel veel haar wat er met plukken uit vliegt als je haar aait(wat overigens niet zo makkelijk is want ze is absoluut niet handtam).

Moortje en Doortje zijn helemaal niet aan het verharen, dus ze kunnen ook geen last meer hebben van de luizen. Noortje is wel een heel klein beetje aan het verharen, maar ik dacht dat konijnen 3 keer per jaar verharen maar dan zouden Moortje en Doortje toch ook wel verharen? Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn of wat ik eraan zou kunnen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me dat ze gewoon aan het verharen is hoor. Toen mijn ram een maandje geleden eindelijk bijna klaar was, begon mijn voedster.... Dus het is niet zo dat dat altijd perse gelijktijdig moet ofzo.

En de voedster die hier logeert, is van de week net begonnen. Eerst helemaal niks en nu lijkt ze op haar kont echt net een geplukte kip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .