Ga naar inhoud

Ze eet niet!!


Stiggy

Aanbevolen berichten

Kom ik net bij het hok, wil Stoffel, die anders enórme baknijd heeft niet eten. Ze bleef in een hoekje zitten. Ze wil ook geen vers.. Ze is me ook veel te rustig als ik haar vast heb.

Gisteravond at ze nog prima!

Ze heeft nooit haar eten laten staan of spijsverteringsproblemen gehad. Wat nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb haar met een pipetje wat water gegeven omdat ze steeds bij de fles zat maar niet heb zien drinken.

Heb nu net weer wat brokken bij haar gezet en ze is aan het eten. Toen ik het voerblik pakte was er gelijk de oude vertrouwde reactie.

Ik zal haar goed in de gaten houden. Zo even wat hooithee maken voor de zekerheid. Als ze weer eten weigert ga ik naar de DA.

(Pfieuw wat een opluchting dat ze eten wil!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed dat ze weer eet, heb gister misschien wat anders gegeven wat ze niet gewend was?

Ik had dat een keer met max, ze wou niet eten die ochtend normaal is ze echt een vreetzak.

Maar ik moest naar me werk en me moeder zou haar in de gaten houden.

Die middag at max weer goed, ik had die avond er voor groen geplukt misschien beetje te veel voor haar.

Maar als ze binnenkort weer niet wil eten moet je even naar de DA gaan, misschien is er dan wat anders aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat er met haar was. Heb haar extra hooi gegeven en ze zat er meteen tussen.

Ik ga niet naar de DA tenzij ze er nog eens last van heeft. En ze krijgt geen biks maar superduperkorrels. (en ze wordt héél chagrijnig als ze geen superduperkorrels krijgt:grrrrrr: :love:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .