Ga naar inhoud

Natuurlijk genezen


snoetjetoetje

Aanbevolen berichten

Als je misschien een site ofzo vind met dat soort info zou ik dat ook graag willen weten. Ik ben daar ook in geinteresseerd, niet om zelf te dokteren natuurlijk maar eenvoudige dingen kun je misschien wel op een natuurlijkere manier oplossen ipv de soms heftigere wijze van de dierenarts.

aangepast door konijn1981
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb erg goede ervaringen met Eurologist tegen blaasstenen. Dit is een alternatief geneesmiddel op basis van Chinese kruiden. Dat komt van een website waar ze heel veel verschillende kruiden voor allerlei problemen hebben, dus misschien wel precies wat je zoekt:

http://www.huisdierendokter.nl

Verzending is altijd heel snel en er is door de weeks dagelijks een telefonisch spreekuur waar je kan overleggen. Ik heb ook wel eens wat dingen gratis gehad om te proberen, dus het zijn echt toffe mensen. Ze hebben geen opleiding gehad in diergeneeskunde, maar hebben zelf wel erg veel dieren.

Ik weet ook dat dierenarts Pijnappel in Nijmegen aan alternatieve diergeneeskunde doet, maar die man is vooral goed met katten. Met konijnen heb ik zelf minder goede ervaringen met deze kliniek, maar misschien staat er wat op hun site of zo. (ff googlen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook dat dierenarts Pijnappel in Nijmegen aan alternatieve diergeneeskunde doet, maar die man is vooral goed met katten. Met konijnen heb ik zelf minder goede ervaringen met deze kliniek, maar misschien staat er wat op hun site of zo. (ff googlen)

Echt waar? Zo zie je maar hoe dat voor iedereen anders over kan komen. Ik had juist het idee dat hij vrij weinig van katten weet. Hij heeft bij 1 van mijn katten een compleet verkeerde diagnose gesteld. Maar achteraf blijkt ze ook wel een vrij onbekend probleem te hebben. Door die ervaring dacht ik echter wel dat hij er niet veel van weet.

Sorry dit was een beetje off-topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen hoge pet van hem op, en als je van je konijn af wilt moet je hem daar laten behandelen, maar een vriend van mij heeft een kat en die komt graag bij die dierenarts. Maar dat is wel de enige persoon die ik ken die niet een hekel aan die kliniek heeft. Maar misschien is hij gewoon niet kritisch genoeg ;)

Ik zag toevallig gisteren dat er een onderwerp op deze site staat over alternatieve geneeskunde:

http://www.bunnybunch.nl/konijnen/konijnen-en-alternatieve-geneeskunde.html

Ik had het nog niet eerder gezien dus misschien staat het er nog niet zo lang. Of we hebben er met z'n allen steeds overheen gekeken! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .