Ga naar inhoud

beestjes door zand?


Rian

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vorige week op Pooke's achterpootjes kale plekjes ontdekt. Alleen zitten ze, heel raar, bovenop de achterpootjes, dus waar hij er met zijn buikje tegenaan komt. Het zijn gewoon roze kale plekjes, af en toe likt hij eraan, maar niet meer gewoonlijk.

Hij zit veel in zijn zandbak, en dus dacht ik dat het misschien daar door kon komen. Weet iemand of er in zand beestjes kunnen leven die op konijnen gaan zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pooke woont binnen en poept en plast niet in het zand. Dat scheelt.

Vorige week heb ik nieuw zand erin gedaan en vanaf dat moment vielen me die plekjes op zijn pootjes op, vandaar de gedachte van beestjes in het zand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie net dat er in het kale plekje een soort witte puntjes zitten. Dat is toch schimmel denk ik. Heb net DA even gebeld, Surolan creme leek hen het beste. Ze willen hem eigenlijk even zien, maar ik ben eigenwijs en ga meteen aan de slag met die creme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zandvlooien ken ik van het strand in South Carolina (oostkust VS), maar die laten jeukende bultjes achter net als muggen maar dan kleiner. Dit klinkt niet als zandvlooien. Kan schimmel zijn, kan mijt zijn, kan van alles zijn.

Eigenwijs doen is hier een ander woord voor geen geld uit willen geven aan de DA? Terwijl een huidaandoening hele vervelende gevolgen kan hebben voor je nijn hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zandvlooien ken ik van het strand in South Carolina (oostkust VS), maar die laten jeukende bultjes achter net als muggen maar dan kleiner. Dit klinkt niet als zandvlooien. Kan schimmel zijn, kan mijt zijn, kan van alles zijn.

Eigenwijs doen is hier een ander woord voor geen geld uit willen geven aan de DA? Terwijl een huidaandoening hele vervelende gevolgen kan hebben voor je nijn hoor.

Sorry, maar dat vind ik een hele vervelende reactie. Mijn dieren krijgen precies alle zorg en aandacht die ze nodig hebben, ook de DA hoort hierbij. Je bent nog erg kort op dit forum en zult daardoor niet weten dat ik mijn dieren nooit van DA zorg zal onthouden vanwege de kosten. Mensen die mij hier kennen weten dat. Beetje opletten op je uitspraken.

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry als ik iets verkeerd gezegd heb Rian. Maar dat was de indruk die ik kreeg uit het hele verhaal.

En daarom stelde ik het als vraag, maar het was wel meer een retorische inderdaad, aangezien je DA heeft gezegd dat ze hem willen zien en jij daar 'eigenwijs' niet heen gaat.

Dat schreef je tenminste toch? Terwijl je geen idee hebt wat het kan zijn, dus het klinkt niet alsof je zelf aan het dokteren gaat omdat je er meer dan genoeg ervaring mee hebt.

Maar verbeter mij gerust als ik ernaast zit hoor. Ik zoek geen ruzie, ik maak me alleen zorgen over je konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rian kennende gaat ze zeker naar de DA als de creme geen effect heeft. De DA zei aan de telefoon dat die creme het beste leek, maar dat ze hem graag even willen zien. Ik zou in dat geval ook even kijken wat de creme voor effect heeft en bij geen verbetering naar de DA gaan. Ik ga er vanuit dat Rian dat ook zo ik gedachte heeft en zie ook niet wat ze verkeerd doet zo. Als de creme werkt dat bespaart ze Poo een hoop stress. Werkt het niet dan gaat ze naar de DA en gaan ze verder kijken. Lijkt mij een prima oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .