Ga naar inhoud

CT scan voor Bugs


Bunny06

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de reacties..

@Bianca, het is precies zoals je het omschrijft..

Wat ik vind doet er niet toe. Het gaat hier immers om Bugs.

Het enige wat er toe doet van mijn 'denken' is dat ik donders goed realiseer dat Bugs tijdens het reizen een hartstilstand kan krijgen, of niet meer uit de narcose komt, of dat hij er slechter uit komt.

Maar ik heb geen andere keus. 9 maand wachten is inderdaad te lang, helaas..

Optie 1 word niks omdat ik weet wie daar nog meer werken en 1 is een oma, 1 heeft naar mijn idee te weinig verstand van konijnen (niet dat hij helemaal geen verstand ervan heeft maar mij heeft hij niet overtuigd) en de andere ken ik te slecht.

Optie 2 is een gok die ik moet wagen. Ik hoop dat hij er net zo sterk door heen komt als dat hij tot nu toe is geweest.

Optie 3 valt ook af omdat ik nog steeds dagelijks moet spoelen en hoe eerder dit kan stoppen, hoe beter voor Bugs.

@Dollie, Van stage lopen leer je veel maar het is toch weer anders. Bij WP weet ik zeker dat ik goed advies krijg en dat ze weten wat ze doen. Hij gaat er alleen heen voor operatie, net als de ct alleen in Faculteit, en als hij terug is van de operatie ga ik gewoon verder in Groningen want daar ben ik ook erg tevreden over.

Wel bedankt voor het mee denken..

Ik werd vanochtend wakker met maar 1 optie dus.. Opereren bij WP en hopen dat alles goed gaat aflopen.

Ik heb voor dinsdag een afspraak gemaakt om half 11.

Hopelijk mag ik hem donderdagavond weer ophalen omdat hij hem nog wil observeren.

Heb duidelijk gevraagd of Evert-Jan hem zou gaan opereren en dat gaat hij inderdaad doen.

Het is wel puzzelen met werk maar dit moet gewoon gebeuren en stel dat het niet mocht van mijn baas, dan zou ik zo ontslag nemen..

Ik vind Bugs belangrijker dan werk..

Mocht alles goed gaan, dan zit ik alleen met week 38.. Ikzelf zit dan de hele week vanwege ander werk in Appingedam en dan zou mijn moeder voor hem moeten zorgen maar die houd totaal niet van konijnen, zeker niet als ze medicijnen moet toedienen of spoelen. Dus dan zou ik hem mee moeten nemen op 1 of andere manier.. Maar daar ga ik nog even goed over nadenken..

Hier het 'nieuwe' topic over de operatie bij WP om het overzichtelijk te houden. :)

http://www.bunnybunch.nl/community/t40381/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey,

Volgens mij weet ik ook wel welke assistente je bedoelt.. Heb haar ook wel eens aan de lijn gehad. Mijn konijn likte veel aan de oogjes van haar vriendje, nou dan moesten ze maar apart volgens haar.

Heb haar laatst ook gezien, erg jonge meid. Misschien stagiaire? Gelukkig is de rest wel heel vriendelijk en duidelijk daar! Jammer dat je er nu niet terecht kan.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt die 'vervelende' assistente?

Ik heb wel haar naam als je wil weten of we dezelfde hebben..

Ze is geen stagiaire.. Ze heeft de opleiding net afgerond die ik volgend jaar afrond..

Je kan merken dat ze net afgestudeerd is maar je zou toch zeggen dat ze ook controleren op telefoon gesprekken?

Als je daar niet goed in bent, moet je geen telefoontjes beantwoorden toch? :P

De rest is inderdaad zeer professioneel en geinteresseerd..

Met mijn kkda hang ik zo 15 min. aan de lijn :P

aangepast door Bunny06
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er maandag weer langs, met een nieuw konijn en kitten ;) Vind het altijd wel gezellig! haha, inderdaad ook met ophalen van konijnen na castraties enz zit je daar zo lekker te beppen.

Nouja ik weet haar naam niet.. Dus zou niet veel zin hebben om het te vertellen ;) maar heb haar ook wel eens meegemaakt, denk dat we gewoon over dezelfde hebben.

Telefoongesprekken moet ze natuurlijk ook gewoon leren.. Maar als je iets niet weet dan vraag je het toch even denk ik dan.. Maar met al die mensen om haar heen komt het vast wel goed, ooit.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja okee.. Maar laat haar dan oefenen met andere mensen ipv met klanten..

Ik kan best begrijpen dat als je als klant helemaal nieuw bent en je belt voor een afspraak en je mocht haar aan de lijn krijgen, dat je dan zoiets denkt van 'nee laat maar, ik zoek wel een andere praktijk'.. :P

Ik vind het raar dat als ik bel, dat ik 'hoop' dat ik haar niet aan de lijn krijg..

Maar goed, misschien komt het inderdaad 'ooit' nog wel een keertje goed met haar.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg wel, vanwaar deze kosten? Want had nog speciaal aan de telefoon gevraagd hoe en wat. Maar verder geen namen genoemd ofzo.

Maar de assistende die er was tijdens consult, een hele aardige, die was vandaag pas weer begonnen en kon er natuurlijk ook niet zoveel mee. Snap ik ook wel! Maar was wel even een tegenvaller.

Kreeg wel een leuk konijnenpakket mee en een kittenpakket dus dat maakte wel wat goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig, wat een strijd zeg! Het hele draadje gelezen. Eerst dacht ik nog, wat doe je het konijn aan. Maar wat ik vind is helemaal niet belangrijk en daarbij, wat als mijn hondje of konijntje hetzelfde zou overkomen? Kies ik dan ook voor de optie 'behandeling staken en in laten slapen'? Dus bij deze: heel veel sterkte en ik hoop dat Bugs zich beter gaat voelen na de operatie!

Er was ergens nog iets over waarom zijn ene oortje helemaal dicht zat, ik geloof dat iemand nog opmerkte: oorsmeer. Het zou me niet verbazen als de arts die de operatie doet zegt dat het littenkenweefsel is. Zo'n erge en langdurige ontsteking veroorzaakt niet alleen pus maar ook littekenweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Woudje,

Zolang het dier niet lijdt vind ik dat je door moet gaan tot het einde..

In laten slapen was geen optie omdat Bugs daarvoor nog veelste vrolijk is.

Hij word waarschijnlijk op dit moment geopereerd en mocht het fout gaan, dan zij het zo.

Maar als hij er wel goed van hersteld dan heb ik bereikt wat ik wilde bereiken, een gezonde toekomst voor Bugs met een vriendinnetje.

Over zijn oor heb ik zelf aangegeven dat er veel troep en oorsmeer in zat.

Dat bleek vandaag ook weer toen Evert-Jan met de camera erin ging.. Hij kon niet verder omdat het vol smeer zat..

Het uitspuiten had dus geen effect omdat het bijna helemaal dicht zat..

Dit waarschijnlijk ook de reden waarom zijn gehoorgang op de ct scan dicht leek te zitten en het Faculteit heeft niet eens in zijn oor gekeken maar beweerde alleen aan de hand van de scan dat zijn gehoorgang dicht zat met eventueel kans op tumor..

Zij zeiden dat ze Bugs wel even wilden opereren en gelijk zijn oor eraf te halen maar dat ging er bij mij niet in.

Evert-Jan's diagnose is dat er gewoon een hele opening is van zijn gehoorgang naar zijn middenoor.. Geen trommelvlies e.d. meer.

Maar door al het smeer kan het pus daar niet langs en kwam het via boven..

Hij zal vanavond bellen hoe de operatie is gegaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang duurt die operatie eigenlijk? Vanavond duurt nog zo lang......:frown: Hopelijk gaat de tijd snel en weet je gauw hoe het met Bugs is gegaan. Het zal vast wel weer helemaal goed komen hoor! Je ziet alweer dat t totaal weer iets anders is dan gezegd. Dus we gaan weer positief denken en hij gaat er goed doorheen komen en zit binnenkort helemaal vrolijk met zijn toekomstige lover te chillen. :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.. Het is geen simpele ingreep dus ik denk dat hij daar wel even mee bezig is.. Hij zou begin de middag geopereerd worden en daarna zou hij kijken hoe hij zich ervan herstelde..

Hij kan wel direct na de operatie bellen dat de operatie zelf goed gegaan is maar als Bugs er niet van bij komt, is het handiger om later te bellen :)

Wel moet ik weer ipv 2x in de week, om de dag duplociline gaan geven.. Dus ik krijg van hun een heel flesje duplo mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

duim duim duim duim duim duim duim

en ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Ik kreeg ook voorzichtige kritiek met de vraag of ik mijn konijn van 11 nou nog wel wilde opereren maar omdat het tot die tijd altijd heel snel weer er bovenop kwam als het iets had (waarvan ik steeds dacht: dit zal het dan wel zijn) kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om haar te laten inslapen zonder haar die kans nog te geven. Dus ik kan me de vragen van anderen wel voorstellen, maar ik ben zoals jij en zou precies hetzelfde gedaan hebben.

Hup Bugs! Vecht er voor jongen! Je kan het! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik kan me er wel in vinden, zolang bugs een goede kans heeft en niet (te veel) lijdt. Uit je beschrijving maak ik op dat dat het geval is en hij dus een goede kans heeft op een fijn leven na deze operatie! Dus: weg met pus en oorsmeer, op naar een gezond koppie! Ik zal het in het andere draadje wel lezen. Mega veel succes gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .