Ga naar inhoud

hoeveelheid per konijn


juttakeh

Aanbevolen berichten

Nou, wacht even hoor. Het is een richtlijn en het is heel goed om daar mee te beginnen, de kans is best groot dat het wel ongeveer genoeg is, maar als ze nu opeens afvallen of er minder goed uitzien, dan moet je wel meer gaan geven hoor. Elk konijn is anders.

En je moet er ook wel wat groente bij geven, als je dat niet doet moet je misschien wat meer geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem het niet te letterlijk hoor ^^

Maar mijn vriend geeft ze elke dag eten en ik vind dat hij soms kan overdrijven waardoor ik achter hem aanloop en de bak terug meeneem om er iets minder in te doen :D Ik weet dat ze het niet helemaal opeten en normaal is dit wel nodig dacht ik?

Tuurlijk krijgen ze ook groenvoer en ze mogen zeker om de twee dagen een hele tijd op het gras.. en in het hok ligt dan ook nog wat hooi en af en toe ook eens een snoepje natuurlijk! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigelijk een ander vraagje over biks,maar ik dacht ik zet hem hier neer want om nou meteen een nieuw topic te openen

Want ik wou eig weten of er nog verschil is in merken kwa biks wat beter is e.d.

Ik wou eig op zooplus.nl voer bestellen want k heb zon bon voor 10% korting

Dus iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kies in ieder geval liever geen gemengd voer. van hope farms kom je dan dus op de spertrio, en dat is hele goede biks. SS is ook erg goed, maar wel een stukje duurder.

als je konijn weinig hooi heet, tandproblemen heeft of anderzins slecht eet of een slechte gezondheid heeft is SS wel een betere optie denk ik, omdat je konijn dan toch wat extra vezels binnenkrijgt en SS makkelijk verteerbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .