Ga naar inhoud

Komijn heeft kauwgom gegeten!


komijn

Aanbevolen berichten

Ik heb niet goed opgelet. ik ben er bang voor dat hij veeeel kaugom heeft opgegeten

het pakje is helemaal leeg, en komijn rook naar kauwgom uit zijn mond.

Wat zou ik doen, preventief iets laxerend bij de dokter halen? Of afwachten?

Of nu alvast zijn buikje masseren? Ik ga zondag op vakantie, ik wil m niet ziek hebben!

Wat moet ik doen!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe maakt komijn een gezonde fitte indruk bij mij, hij eet gewoon veel hooi zoals altijd. En hij rent door de kamer heen, mijn dierenarts is vanaf 9 uur bereikbaar, ik ga ff overleggen wat ik moer doen,

zou ik komijn wel of geen biks heven, hij krijgt altijd 's ochtends eten van mij , maar ik heb m nu alleen hooi gegeven, en 3 biks( ik dacht , misschien is het ivm vezels wel toch wel goed om hem SS voer te blijven geven. Hij poept nu ook nog steeds goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb isogel gekregen, moet elke dag een mespuntje geven aan komijn. dit is een soort"glijmiddel" voor de ontlasting. dierenarts zei dat we moeten afwachten. tot nu toe eet en drinkt hij heel goed en is erg fit. gelukkig. ik hoop dat hetzo blijft. ik hou m goed in de gaten!

hij poept en piest ook gewoon zoals altijd. maar goed. ff afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig! Zou inderdaad meteen die avond de DA gebeld hebben om iets te halen wat de darmen stimuleert. Hopelijk komt het goed maar let heel erg goed op je konijn tot alle kauwgom eruit is. Want het kan in een tiental minuten ineens helemaal fout gaan en dan moet je echt als een gek naar DA (zou zelf naast de kooi zijn gaan slapen en elk uur even de wekker gezet hebben om te kijken of het nog goed ging denk ik)

Weet je zeker dat het je konijn was en niet je broertje of zusje die de kauwgom gestolen heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt allemaal goed te gaan, komijn vertoont geen raar gedrag, is heel fit en poept gewoon lekker door zoals altijd.

ik geef m nog wel isogel, voor de zekerheid ga ik daar 2 dagen mee door, hij krijgt een mespuntje, verstopt in een stukje komkommer, en als er iets uitvalt, dan vreet hij het alsnog op haha.

hij eet heel goed, heb de biks een stuk verminderd zodat hij extra veek hooi blijft eten, en dat doet hij dan ook.

ik hoop dat het allemaal goed blijft!

:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .