Ga naar inhoud

Ook Poirot mag eraan geloven...


MiEkEtJe

Aanbevolen berichten

Vandaag om 9u heb ik mijn lieve schat afgezet bij de DA om zijn balletjes af te nemen.

Pebbels huppelt overal wat rond. Ze vraagt zich waarschijnlijk af waar haar manneke is.

Ik mag hem om 16u terug gaan ophalen. Ooooh, wat hoop ik dat het snel 16u is en dat hij al lekker fit is.

Om hun nieuw hoofdstuk in hun leven te vieren heb ik een huisje gekocht en twee nieuwe speeltjes. :mdr:

Elke reden is goed om de konijnen te verwennen natuurlijk :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon aan De Zee hé. Hier is het altijd frisser dan in het binnenland. Er hier een frisse wind en voldoende mogelijkheid tot schaduw. Ze zeggen dat het hier in de latere middag bewolkt zal worden. Konijntjes moet je toch warm houden na de operatie, want de DA zei dat ze konijnen na castratie onder een warmtelamp legt.

Pebbels is wel een beetje het noorden kwijt. Zij komt heel zelden binnen en nu zit ze al gans de tijd in de woonkamer te huppelen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is ondertussen terug thuis, maar nog een beetje uit zijn doen.

Hij eet wel (hooi, biks en groente) en hij is ook wel nog geïnteresseerd in wat ik doe, maar hij is duidelijk wel wat rustiger dan anders.

Dat zal uiteraard allemaal wel normaal zijn na die verdoving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .