Ga naar inhoud

cuni complete?


Blackyy

Aanbevolen berichten

ik geef ook cuni complete naar volle tevredenheid van mijn konijntjes. voornamelijk mijn zeer kieskeurige heer heeft het zowaar in een keer goed gekeurd en liet vanaf toen zijn ss voor wat het was. ik wilde hem langzaam laten wennen omdat hij ss slecht at maar meneer besloot dat hij na het eerste brokje cuni complete geen ss meer moest hebben. goedkoper dan ss is het nu weer niet echt geloof ik maar voor mij maakt dat niet uit als hij maar goed eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef Hope Farms Supertrio, dat koop ik bij de intratuin voor 15 euro per 15 kg. dat is dus 1 euro per kg. En het is qua samenstelling erg goed voer.

CC ken ik wel, heb ik ook een tijdje gegeven, maar het was voor mij lastig te verkrijgen, de DW die het verkoopt ligt niet echt op een van mijn vaste routes.

bovendien is het duurder dan HF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cc vind ik ook een goede bix en zeker vergelijkbaar met ss (samenstelling verschilt niet zo heel veel. zowaar heb ik en mijn ma elk een konijn dat uit eigen vrijwillige keuze direct van ss op cc zijn overgestapt zonder evt nadelen van diarree etc die je normaal verwacht bij in 1 keer overstappen op een ander voer. ik wil niet zeggen dat dit een goed idee is hoor maar beide heren besloten om cc te eten en de ss absoluut niet meer aan te willen raken daarna (behalve die van mijn ma die eet tijdelijke weer een combi, lang verhaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .