Ga naar inhoud

27 Juli is het zover!! :D


Blue

Aanbevolen berichten

Eindelijk hebben we een afspraak gemaakt voor de casteratie van Pan.

Ik wou het al een lange tijd dus nu is het eindelijk zover.:D

Weet iemand verder waar we nog rekening mee moeten houden? Bij de dierenarts zeiden ze dat hij 2 tot 3 dagen op handoeken moet. Maar kan dit in zijn buiten hok of is binnen verstandiger?

En wanneer kan hij dat een vriendin krijgen? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handdoeken zijn inderdaad goed! Ik sluit me aan bij de hiervoor genoemde tips. Er zijn verder weinig dingen om rekening mee te houden, maar zorg ervoor dat hij zo snel mogelijk weer hooi eet zodat zijn darmpjes het goed blijven doen.

De operatie valt uiteindelijk harstikke mee: Knijster was bij mij direct al weer op de been. Ik hoop dat het bij jou hetzelfde gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem/vraag bij de da wel voor de zekerheid wat extra prijstillers en evt. darmstimulerende middelen, en zorg voor wat dwangvoeding (je kan biksjes malen met wat water, of een potje olvarit wortel (alléén wortel!) halen) en een bijbehorend spuitje, voor het geval dat.. of is dit iets te overdreven, omdat het een ram is (mede-bb'ers?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn rammetjes hebben de castratie allemaal zeer goed verdragen.

Bij mijn eerste en tweede was het gloeiend hete weer dus ik was geadviseerd om kranten als bodembedekker te gebruiken en die dan 2 tot 3x in de dag schoonmaken.

Met zo'n warmte schijnt een handdoek wat sneller warmte te creeren met deze hete dagen.

Veel succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .