Ga naar inhoud

Ziek ?!


Mvrcarlaa

Aanbevolen berichten

Ik ben d'r achtergekomen dat één van mijn nijntjes een natte neus heeft & niest,

we hebben zoiezo voor 1juli een apfsraak bij de DA, maar dat was eigelijk voor de nageltjes te knippen, morgen zal ik ze nog eens bellen om dit erbij te zeggen.

Tijdens het niezen hing d'r een sliertje snot/slijm aan der neusje, maar het is geen vieze troebel.

Kan ik tot 1 juli het neusje schoonmaken, of iets doen wat het beste voor d'r is ?

Heeft iemand tips/adviezen ?

aangepast door Mvrcarlaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik inderdaad ook doen, dan ben je gewoon zeker. Vraag anders in elk geval wat de DA er van vindt, vindt hij dat je eerder moet komen of kan het ook wel op 1 juli? Sowieso even bellen, dan kunnen ze rekening houden met de tijd.. Nagels knippen ben je zo mee klaar, maar een gewoon consult duurt wel wat langer vaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad met de ''spoedlijn'' van de DA, en heb de situatie uitgelegd.

Ik mag straks langs komen gelukkig !!

Net toen ze begon te niezen kwam d'r een sliertje snot eruit met een kleurtje wit/beige kan het niet precies omschrijven.

gelukkig wordt ze straks nagekeken, en hopelijk kunnen ze ons zeggen wat het zal zijn zodat ze geholpen kan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !!

Já ze is bij de DA geweest, en ze is even volledig gecontroleerd.

Het blijkt inderdaad dat het snot is, het komt veel voor en je moet der optijd bij zijn.

Ze noemde een aantal antibotica's op wat geen goed resultaat leverde bij konijnen en heeft ook precies uitgelegt hoe en wat, Wat wij zelf wel prettig vonden.

Ze heet : 0,6 ml Rimadyl injectie gehad.

En ze heeft een antibiotica gekregen : Bactrimel 100ml, moet ook volledig afgemaakt worden..

Aangezien ze de injecties heeft gehad, moet ik zeggen dat ze toch al iets minder niest gelukkig, maar hoe dan ook we maken de kuur af.

Qua eten en drinken hou ik het even in de gaten, zodat ze voldoende binnen krijgt.

En of het nou weekend is en het wat duurder is, dat maakt niks uit we gaan liever meteen dan wachten.

Dat is het prijskaartje wel waard haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .