Ga naar inhoud

het wilde konijntje is ziek :(


Margot

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Even een update!

het konijntje is 4 dagen geleden vrij gelaten na een intensief verwilderings programma! ik mocht er zelf bij zijn en het was echt een van de mooiste momenten ooit! joep (zo hadden we hem genoemd) zat in een transport kist en toen we het deurtje opende sprong hij eruit en snuffelde even rond om vervolgens weg te rennen en de ene binkie na de andere te maken. we zijn toen rustig op de grond gaan zitten (het was al erg donker) om te kijken waar hij heen zou gaan, we zaten op zo´n 50 meter afstand van hem vandaan, toen kwamen zijn soortgenootjes weer te voorschijn en ze accepteerden hem gewoon! ze aten met z´n allen tegen elkaar aan en even later verdwenen ze in de holen. ik ben nou echt zoooo opgelucht dat joep weer bij zijn thuis is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

super bedankt voor jullie lieve reacties! ik ben ook zo blij met dit einde! ook dat hij eigenlijk gewoon wild is gebleven. ik hoop dat hij het nou naar zijn zin heeft met al zijn nieuwe vriendjes. waar ik eerst nog bang voor was is dat ik niet wist of hij wel zou worden geaccepteerd, maar dat leverde helemaal geen problemen op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .