Ga naar inhoud

rode urine..??


Successie

Aanbevolen berichten

Ik heb wel wat gelezen,, maar toch geschrokken.

Het was echt erg rood/metaal kleur. Maar zat tegen de hele zijwand van het hok. allemaal in druppels en straaltjes.

Ook op Moppie zat een beetje. Meteen gekeken bij Buxy of alles heel was, en alles was heel.

Ze hebben gister niets rodigs gegeten, alleen maar groen.

??

Moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de baarmoeder kan in dit geval niet.. ;-)

Maar ook van "groene" dingen kunnen ze rode urine krijgen. Wilgentakken bijv. dacht ik. Als je zeker wil zijn, vang wat urine op en laat het controleren door de DA. Ze kunnen dan zo zien of er bloed in zit of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een stress was dat zo vroeg. het was een uur of 7.00 en ik moest binnen 10 minuten weg, snel de pc gestart, gelukkig zag ik dat er topics over waren dus dat het niet per se spoed eisend was.

Het liep echt helemaal langs de zijkant.

Ja wilgentakken hadden ze wel gehad.. Goed idee van het urine opvangen.

Thuisgekomen was er niets nieuws bij, ze vielen gulzig de andijvie aan, er lagen allemaal mooie keutels in het hok (NEE NIET IN DE WC:$)

En de koppeling gaat super.. mogelijk heeft Buxy gister eindelijk kunnen laten zien wie hij is, en dacht hij.. dit doe ik eens even goed!~

Dank jullie voor de reacite, ik hou het zeker in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ligt het gewoon aan de wilgentakjes!..

Bugs sproeide voor zijn castratie heel erg, dit was ook donker oranje van kleur. Ik vraag me af of ze dan nog sproeien, daarna.

Witje sproeide in ieder geval ook voor de castratie en na de castratie niet meer.. Maar dit is eigenlijk een beetje nutteloos info omdat die van jou al gecastreerd is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja buxy zelfs al in januari en ik verdenk hem;) hij zit heel onschuldig te doen zelfs toen ik zijn geval er uit duwde om te kijken of Moppie niets stuk gebeten had dacht hij volgens mij... LOSER!..;)

Maar het zag er rood uit omdat het hok blauw is, op het doekje kleurt het meer oranje... ( misschien omdat er ook oranje strepen over het doekje heen gaan...?) Maar goed, als het niet de wilgen takjes zijn... is eht vast het zelfde als bij Bugs, gewoon oranje urine... wat wil je met het WK!

Ja fijn he!! dat de koppeling goed gaat:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .