Ga naar inhoud

Zooplus Hooi, Service?


mirjamspd

Aanbevolen berichten

tja, ik ben niet meer zo tevreden over zooplus eigenlijk. Een vriendin van mij wilde mij een cadeaubon voor mijn verjaardag geven van zooplus, en dan moet je het emailadres van de ontvangen (ik dus) opgeven en dan krijg je het cadeau in je mailbox. Maar die bon kwam dus nooit aan bij mij. Bleek 2 dagen later dan mijn vriendin een typefoutje had gemaakt, ze had een - ipv een _ in het mailadres gezet. Okee, domme fout, maar kan gebeuren. Heb zoiets ook een keer met een andere winkel gehad, en toen werd na een mailtje de oude cadeaubon ongeldig gemaakt, en een nieuwe verstuurd.

Maar bij zooplus kon dat dus niet. Nou ja, het KAN wel, maar ze wilden het niet doen, verantwoordelijkheid van degene die de cadeaubon gekocht had zeiden ze. Tja, dat is natuurlijk wel zo, maar zowel mijn vriendin als ik waren behoorlijke grootbesteders daar, ik alleen bestel al voor ruim 600 euro per jaar aan spullen voor al mn dieren. Maar de service om die cadeaubon om te zetten, of van mijn part een klein gebaar te maken naar ons door een kortingscode als goedmakertje (als die bon niet omgeboekt kan worden) kon er echt niet vanaf.

Dat vind ik heel erg jammer, en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook minder snel de neiging heb iets te kopen daar. Stel het gaat mis en ze hebben geen zin om hun best te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nooit problemen met producten gehad, dus heb geen ervaring met retour sturen.

vind het hooi daar wel erg duur!

bestelde vaak een baal voor 16,- en de kwaliteit was ook wisselend

nu haal ik het een dorp verder en betaal ik 5,- voor een baal

nu 2x gehaald, kwaliteit was goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dus.. denk eraan als je ooit zelf iets terug stuurt naar Zooplus.. bewaar een kassabonnetje met een bedrag van de verzendkosten erop, want dat moet je scannen en aan Zooplus mailen.

Het is wel goed gekomen na een hoop mailtjes en dat wil ik toch ook melden.

26 juni mailde ik het gescande kassabonnetje =>2 juli stond het geld op mijn rekening. Omdat de fout bij Zooplus lag, kreeg ik bijna de hele porto van de retourzending vergoed.

Óf ik heb geluk gehad, óf Zooplus heeft de administratie en service verbeterd.

aangepast door Suuzi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige dat ik bij ze mis is de xxl wilgenbal. Ik heb ze een mailtje gestuurd of het in het assortiment kan worden opgenomen, maar als nou opeens heel veel mensen dit doen? Het gaat om dit product: http://www.happypet.co.uk/products-information.asp?mc=SMALL%20ANIMAL&sc1=TOYS&sc2=NATURE%20FIRST&sc3=&pid=631

Ik ben benieuwd!

Verder heb ik ook alleen maar goede ervaringen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .