Ga naar inhoud

Zooplus Hooi, Service?


mirjamspd

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik had laatst een baal JR farm bergweide hooi van 14 kilo bij de zooplus besteld, was er niet echt tevreden over, niet zo als de vorige keer, daarna mail gestuurd en toen vroegen ze mij om een foto, heb ik die ook gestuurd en daarna niks meer van ze gehoord,

krijg ik ineens een mailtje: Bedankt voor uw bestelling bij zooplus, staat er dat ik dus die baal van Jr farm bergweidehooi heb bersteld, maar dat heb ik niet gedaan hoor?:bounce:

Zouden ze me een nieuwe toesturen omdat de andere niet goed was?

Ik zie wel of ie komt en wat er staat qua betalen, ik ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zeer tevreden, bestel er regelmatig, heb nu 1 keer gehad dat het hooi wat minder is, eerst moest ik het gewoon opsturen maar omdat het zo'n groot pak is komen ze het ophalen! Helemaal top! (heb stiekem al een beetje hooi gebruikt, maar dat valt gelukkig niet op:whistle2:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg heb ik een mindere ervaring met de service van Zooplus.

Vorige week heb ik hooi teruggestuurd en Zooplus heeft het pakket in ontvangst genomen. Ik kreeg gisteren een mail dat ik een betalingsbewijs van de verzendkosten van de TNT (Basis Pakketzegel= 6,75 euro) retour moet mailen om deze kosten vergoed te krijgen. Op het verzendbewijs van de Basis Pakketzegel staat namelijk geen bedrag. Jeetje, wat bureaucratisch! Eerst had ik het gedoe van terugsturen, nu moet ik wéér naar het postkantoor voor een betalingsbewijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind dat eigenlijk niet zo raar, ze zijn geen filantropische instelling! Ik vind het al heel goed dat ze alles vergoeden!!

Moet zeggen dat je daar wel geluk mee moet hebben hoor. ik wacht al 6 maanden op geld terug van ze. Mail wordt ook niet meer op gereageerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind dat eigenlijk niet zo raar, ze zijn geen filantropische instelling! Ik vind het al heel goed dat ze alles vergoeden!!

Het lijkt me logisch eigenlijk, dat als er incomplete en niet goede producten worden geleverd, dat men alles vergoedt.

Voor de rest is het een misverstand dat een beetje aan mij ligt en wellicht ook aan het internationale karakter van het bedrijf. Men verzoekt in een mail een kwitantie van het verzenden en ik dacht dat hiermee het verzendbewijs werd bedoeld. Maar men wil een kwitantie met een bedrag, een kassabon of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, apart. Ik bestel al sinds oktober iedere 4-6 weken enorm veel bij ze (kattengrit, veel zakken hooi, voer voor de cavia's, voer voor de nijnen, aubiose en soms wat andere dingen). 1x is er wat fout gegaan, maar dat hebben ze netjes opgelost. Ik vind het een fijn bedrijf. Er zijn weinig bedrijven met zo'n goede service in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het hooi dat ik nu gekregen heb, nog steeds niet volgens mijn verwachtingen, het is gewoon precies hetzelfde, vind het igg een beetje lullig een soort van hetzelfde pak weer terug te sturen maar goed, dan zou dat eerste pak dat ik had maar heel goed zijn geweest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, wat slim. Waarom doe ik dat nooit? Onthouden :yes:

Ja, is nogal simpel, als je inlogd bij zooplus kun je dat aanpassen in je profiel zeg maar, dat je achteraf kunt betalen. Meestal is je bestelling dan ook nog eerder binnen omdat ze niet op de betaling hoeven te wachten. En wellicht zijn ze ook wel zo slim om dan betere producten te sturen? Weet niet of het zo werkt hoor, maar zou het me kunnen voorstellen. Ze doen ook nooit echt moeilijk over betalen, het kan best wat uitlopen, krijg je uiteindelijk via mail een herinnering, maar het is nooit heel snel al.

Vind het een superwinkel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag 1 bestellen

dag 2 verzenden ze het

dag 3 heb ik het binnen

soms is het op dag 1 bestellen en verzenden en heb ik het de volgende dag al, maar dat komt niet vaak voor.

hangt er ook vanaf hoe snel TNT werkt. Met GLS duurt het veel langer, die hebben geen haast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit hooi besteld en kreeg stro, heb foto's gestuurd. Ik mocht het product houden en kreeg mijn geld terug. Eerder hadden ze iets verkeerds gestuurd en kreeg ik het nieuwe product, alleen de verzendkosten waren 1 euro te duur dus die euro kreeg ik niet..

Eigenlijk vind ik dat ze dat allemaal wel goed regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .