Ga naar inhoud

Pip doet vreemd sinds gister avond..


XxpipjexX

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

's Avonds speel ik meestal met Pip in huis, dan rent hij hard in het rond en maakt voordurend binkies en rent om je heen. Alleen toen ik hem gister pakt rende hij gelijk naar de bank en ging lang uit liggen. Toen ik naar hem toe kwam en hem aantikte (omdat ik verbaasd was, nee.. geen klap, gewoon een klein duuwtje.) en hij reageerde niet eens, terwijl hij anders gewoon meteen wegrent. Hij had nergens zin in en lag de hele tijd lang uit onder de bank, terwijl hij meestal zo nieuwschierig is. Ik had daar dus ook geen zin in :he: En bracht hem weer naar zijn hok, waar hij dus ook meteen weer in een hoekje ging liggen. Ik heb hem voer gegeven, ong 50 gram (2kilo nijn) en hij ging er helemaal niet meteen aan eten, terwijl hij dat anders wel doet. Ik heb hem 250 ml water gegeven, waar van nog maar een laagje van 0,7 cm uit is ofzo. Toen ik vanmiddag ging kijken naar het voer van gister was er bijna niets uit.

Groetjes Anne en Pip

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat word denk ik een bezoekje naar een DA.

Volgens mij voelt je knijn zich namelijk niet top. Beter een bezoekje teveel dan 1 te weinig.

Een paar weken terug ging ik ook omdat ik dacht dat bloom last had gekregen van haar haakjes. Hoefde ik niet eens te betalen :+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Bedankt voor jullie reactie! Hij heeft denk ik geen gas, want zijn buikje is niet hard. Ik wil zo graag naar de DA, maar me ouders vinden het niet nodig, omdat elk dier welleens een dipje heeft.. Op zich ben ik het hier wel mee eens, en we houden het in degaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met hem?

De buik hoeft niet hard te zijn bij gas. Als hij nog steeds niet eet, zou ik direct met hem naar de dierenarts gaan. Elk dier heeft weleens een dipje, maar bij konijnen kan het zo verdomd snel gaan. Bij een hond of kat die zich wat ziek gedraagt of niet zo goed eet, zou ik het misschien ook nog wel een dagje aankijken, maar bij een konijn absoluut niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .