Ga naar inhoud

Mn meisjes zijn vandaag gecastreerd


Amatjuh

Aanbevolen berichten

Vanmorgen was de SS als vanouds weer binnen 5 min op en de keutels zijn weer op normale grootte.

Ze zijn nu weer lekker teruggegaan naar hun buitenverblijf.

Volgende week nog op nacontrole, maar er zal niks zijn verwacht ik zo. In ieder geval niet met Moffel en Toet.

Pico gaat ook onder narcose dan om naar zn kiezen te kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pico is een ex-ram, hij zit samen met Svennie ex-voedster.

Ik heb Pico eind april uit de opvang gehaald. Hij was mee naar de dierenarts toen ik Moffel en Toet liet castreren voor apk. Hij bleek horizontale strepen op de voortanden te hebben, want kan duiden op een probleem met de kiezen (scheefgroei/haakjes). De dierenarts kon de kiezen niet allemaal zien.

Omdat de dierenarts driekwartier rijden is voor mij (tja KK je moet er wat voor over hebben) probeer ik zoveel mogelijk dingen te combineren. Dus Pico gaat maandag onder narcose voor zijn kiezen, als er wat is wordt daar meteen iets aan gedaan. En Moffel en Toet gaan dan mee voor de nacontrole.

Ik heb dus 2 koppels konijnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de ingreep goed gegaan is bij je 2 meiden!

Heel goed dat je dit in je vakantie gepland heb.

De operatie van Zazou had ik ook in mijn vakantie gepland, waar ik achteraf heel blij om was.

Het heeft zeker 4-5 dagen geduurd vordat hij weer fatsoenlijk at.

Ida laat ik in de zomervakantie castreren & dan hoop ik dat het net zo goed verloopt als bij die 2 van jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop met je mee! Succes al vast!

Off topic: leuke foto's op je site! Mooi flappers heeft Nina!

Haha, dank je wel!

Nina heeft de lengte van de oortjes van een hangoor en als die rechtop gaan staan krijg van je van die grappige flappers.

Ze kan ze ook helemaal plat op haar ruggetje leggen, waardoor het net lijkt alsof ze geen oortjes meer heeft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest vandaag om 14u bij de DA zijn. Moffel en Toet zijn weer als vanouds. De Da heeft de pleister op de wond er nog afgehaald. Toet houd echt niet van opgepakt worden dus dat was nog een karwei. Op een gegeven moment sprong ze bij mij in de nek om er aan te ontkomen ;)

Pico heb ik daargelaten, ze gaan onder narcose naar zijn kiezen kijken en er wordt een foto van zijn hoofdje gemaakt. Om 17 u mag ik bellen.

Ik had Svennie ook nog meegenomen omdat ze een schilferachtig plekje aan de buitenkant op haar oor heeft. Het kan een oud bijtwondje zijn maar ook schimmel (narcose/verminderde weerstand..). Een wondje moet vanzelf overgaan. Als de plek groter wordt is het schimmel en moet ik terug komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was gelukkig niet heel erg. Verschillende haakjes weggehaald en op de foto was te zien dat een paar kiezen niet helemaal goed groeien, maar niet iets waar nu iets aan gedaan moest worden. Dat is was de assistente me aan de telefoon zei. Morgen krijg ik uitleg van de DA zelf en ook de foto te zien.

Hij was net een beetje wakker aan het worden, ogen nog half dicht. En meteen aan de witlof :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .