Ga naar inhoud

Foto geslacht gemaakt, ram of voedster?


Hilke

Aanbevolen berichten

1,5 jaar denk nu ong.. Weet het niet zo goed want heb haar pas sinds woensdag.

Dat roze dat is denk ik een beejte verkleurd door de flitser want dat is gewoon een bos haar! Ze heeft echt een overload aan haar aan haar onderkant. Moet ik nog even plukken want dat is allemaal dood..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1,5 jaar denk nu ong.. Weet het niet zo goed want heb haar pas sinds woensdag.

Dat roze dat is denk ik een beejte verkleurd door de flitser want dat is gewoon een bos haar! Ze heeft echt een overload aan haar aan haar onderkant. Moet ik nog even plukken want dat is allemaal dood..

doe je voorzichtig straks is het een bal......niet gelijk de schaar er in zetten.:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. Maar bij mijn dierenarts is het 100 euro dus denk dat dat niet echt een optie is!

Maar ken wel iemand met een kleine opvang en geloof dat zij maar een verbazingwekkende 15 euro betaald, misschien zou ik daar dan even een rekening mee kunnen treffen ;)

Het konijn was dus van mijn zus en ze zei, hij mag echt niet gecastreerd ofzo worden hoor dat vind ik zielig! Nou dan moet het maar even stiekem mocht het een ram zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

het spijt me wel, maar ben nog stees van mening dat je zus bar weinig heeft in te brenge. Ze heeft na jou aanwijzingen/waarschuwingen vertikt dat beestje goed te verzorgen. en met dit gedrag, ram of voedster lijkt het mij stukken zieliger om niet te laten helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud is hij/zij?

Bij mijn ex-rammetje kwamen we er pas na 5 maanden achter dat het

een rammetje was..

Bij mij nog erger, de DA zei met 3 maanden Ja het is een voedster en de andere (zijn broer) is een ram.

Kwam ik na 7 maanden er achter dat hij echt een ram is.

Maar met 3 maanden zag je geen pikkie eruit komen of ballen, heel vreemd.

En me DA staat toch op de lijst:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeggen een voedster.. Maar dat gedrag! Ik heb een ram met een gespelten penis gehad, en dat zag er wel wat anders uit. Veel groter was dat.. Mijn moeder zei tegen mij dat ik een konijntje had die voedster en ram in een was.. maar volgensmij was dat gewoon een excuus om hem niet te houden.. Of Miriam, of Cindy heeft dat gezegt volgens mijn moeder.. Ik hoop voor je dat het een voedster is maar ik ozu het niet weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel bijzonder allemaal:P ik heb een kerel die gewoon heeeeeel erg duidelijk scrotum heeft.... ik zei tegen me collega, hou hm eens vast kan ik kijken wat voor geslacht het is.... nou was echt overbodig... ik zag ze al hangen toen ze hem optilde;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ben weer thuis en heb even alles doorgelezen!

Tuurlijk vind ik dat mijn zus ook niet zoveel meer heeft te zeggen maarja om hier nou een grote ruzie met haar om te krijgen.. Als het een ram is laat ik hem ook castreren, ze krijgt het alleen niet te weten.

Alle rammen die ik heb gehad waren ook overduidelijk rammen! Dus vind dit ook apart. Woensdag om 2u naar de dierenarts! Ben zeer benieuwd!

Zou het ook verveling kunnen zijn? Ze had dus zo;n kleine anti-rommel kooi, en zag haar ook wel eens op haar mandje rijden. Ik dacht arm beest die gaat uit pure verveling maar op haar mandje rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn kleine ervaring, kan ik wel zeggen dat het lijkt op een voedster. Als ik de geslachten van de mijne vergelijk is de éne een ram en de andere een voedster. Natuurlijk als het een gespleten penis is, sta je weer nergens en kan het ook een ram zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Ik zeg gewoon de hele tijd tegen haar, he meissie en we noemen haar altijd ''ze'' en ''haar''

Als we gewoon vaak genoeg zeggen dat ze een voedster is dan denkt zij vast ook, he ik ben een meisje, laat ik me daar eens naar gaan gedragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het heeft geholpen! Het is gewoon een opgewonden vrouw ;)

De dierenarts heeft goed lopen graven naar balletjes maar die waren gewoon echt niet te vinden!

Ze zag er echt super uit vond ze, mooi op gewicht, hele mooie vacht! Bijzonder als je bekeek waar ze vandaan komt!

Wel had ze hele kleine haakjes, maar omdat het zo'n lief konijn was heeft ze ze ter plekke meteen weggeveild. Was ook zo gebeurd! Ben trots op mijn brave meid, gaf geen kik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ook geslacht bekeken! Dat zag er gewool heel mooi en vrouwelijk uit. En na mijn hele verhaal heeft ze een complete zoektocht uitgevoerd om eventuele balletjes te vinden! Maar ze kon echt niets vinden en voelde ook niets wat er enigzins op kon duiden dat er balletjes moeten zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .