Ga naar inhoud

Dierenkliniek Zamenhofdreef te Utrecht


TruusdeMier

Aanbevolen berichten

ik las hier op BB eea wat ik kon vragen aan de DA.

Ik zal ze eens mailen en kijken wat daar uit komt.

Had ze vanmorgen gebeld en ze gaven aan dat enten gebeurd vanaf 9 weken oud. Dat er op dat moment besloten word welke entingen word gegeven (1 of allebei, ivm gewicht en lichamelijke toestand van het nijntje), er word bij hun gelijk een lichamelijke check gedaan en de nageltjes worden geknipt enz.

Voor onze katten hadden wij altijd Drs Vogel, een smeagol om te zien maar zoooo goed voor mijn beessies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk weet de dierenarts dan ook dat echte dwergkonijnen pas met 4 maanden gevaccineerd mogen worden....

Drie toch...

Als het ruim een uur met het OV is is het een ander verhaal ja! Ben benieuwd naar de antwoorden van deze DA.

En je zou natuurlijk ook beide kunnen doen, voor entingen en spoed de DA in de buurt, en mocht je echt met een lastig probleem komen te zitten (laten we hopen van niet) kun je altijd naar Wilhelminapark gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn (KK) DA heeft inderdaad een heleboel info op de site staan, maar toen ik op de opendag (toen waren wij nog bij een andere DA) was zag ik in de praktijk echt amper info etc over konijnen. Heb toen de fout gemaakt alleen daar op te oordelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, Dollie, dat je niet van een eerste indruk uit moet gaan. Maar een dierenarts, die wel linkjes op z'n site heeft voor kat en hond, zou dan ook een linkje moeten hebben voor 'overige dieren' ... maar dat is mijn mening :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .