Ga naar inhoud

Aardbei


TessaVD

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik had het idee om aardbeien te planten, omdat onze nijnen er zo gek van zijn (doen ze een moord voor xD) Als we hier een plant staan zouden hebben kunnen we ze af en toe eens eentje geven, lekker makkelijk. Maar kunnen we die plant bij het hok zetten? Mogen ze de blaadjes van die aardbeiplant wel eten?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar had ik ook aan gedacht, het zijn echte slopers xD

Volgens wat ik tot nu toe over zo'n aarbijen plant vind is dat het blijkbaar een soort hangplant is, dus het plan tot nu toe is de bloembak gewoon aan de buitenkant van de ren op te hangen. Zo kunnen de kippen er ook niet zomaar bij :P

Dankjewel voor de snelle reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aarbeienplantjes hangen hier aan de rand van het balkon in een bak en af en toe haal ik er wat blaadjes af voor de nijnen, want anders zou binnen een dag de bak leeg zijn :-)

Hetzelfde geldt overigens voor de rest van de kruiden: peterselie, basilicum, rucola en citroenmelisse...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde, ik heb ze gisteren een aardbei gegeven en die hebben ze als één van de laatste dingen opgegeten, dus erg geliefd is het niet :P terwijl de (gedroogde) bladeren wel in de smaak vallen.

Kun je de aardbeien lekker zelf op eten :he::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .