Ga naar inhoud

Vaccinatie


Femke783

Aanbevolen berichten

Hee ik vraag me af in hoeverre je een risico loopt als je je konijn niet laat vaccineren. Mijn konijn zit namelijk altijd binnen en ik heb geen andere huisdieren. Ik heb zelf geen tuin of balkon, dus hij komt ook nooit buiten.

Hij is dus nu al 2 jaar en ik heb hem nog nooit gevaccineerd. Nu wordt hij volgende week wel gecastreerd, omdat ie nu vaker sproeit.

Dus nu vroeg de dierenarts of ik hem dan ook wilde vaccineren. Volgens de dierenarts loopt hij toch risico, omdat mensen zaadjes meenemen onder hun schoenen.

Ikzelf heb eerder zoiets, misschien moet ik hem nu toch maar vaccineren, omdat ie misschien bij de dierenarts zelf iets op zou kunnen lopen.

Maar ik weet niet of als je eenmaal begint met vaccineren, je dit moet blijven doen?

Hoop dus dat iemand mij hierbij kan helpen.

Groetjes Femke

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK weet niet wat zaadjes met vaccineren te maken hebben, ziektes worden verspreid door muggen en vliegen, die waartegen ze ge-ent worden.

En die komen dus altijd wel binnen dus wel verstandiger ;) Maar dat mag dus alleen bij een gezond dier dus niet bij een dier wat verzwakt is door een narcose en operatie, beetje vreemd idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .