Ga naar inhoud

Op de weegschaal


MelanieB

Aanbevolen berichten

Wegen jullie je konijnen? Zo ja: hoe vaak? En ook: hoe?

Die van mij laten van alles toe, maar zodra ik ze laat zakken boven het bakje van de keukenweegschaal (staat op de grond in hun ren) gaan ze als wilden te keer. ((Zit net te denken: zou het komen doordat het een keukenweegschaal is :whistle2:?))

Ik heb ze wel af en toe in de weegschaal zitten en heb het al eens met de Wii geprobeerd (maar daarvoor waren ze te licht), maar het is geen feest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De konijnen zijn allemaal op de weegschaal geweest gisteren/vandaag! Beetje belachelijke aankoop, maar we hebben gekozen voor een babyweegschaal... En echt: wow -> dat ging snel bij bijna alle konijnen!

Maikel had ik nog op de keukenweegschaal kunnen krijgen en die gaf precies het zelfde gewicht als gisteren de babyweegschaal. Tot op de gram.

Als gezegd vond ik het een nogal belachelijke aankoop, maar ik ben er toch erg blij mee na het wegen van vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De konijnen zijn allemaal op de weegschaal geweest gisteren/vandaag! Beetje belachelijke aankoop, maar we hebben gekozen voor een babyweegschaal... Als gezegd vond ik het een nogal belachelijke aankoop, maar ik ben er toch erg blij mee na het wegen van vandaag.

Niet zo belachelijk... sommige rammelaars zijn uitstekend konijnenspeelgoed, baby-kleding (bijv trappelzak) kan handig zijn bij het dwangvoeren van een konijn, rompertjes kunnen handig zijn bij wondafdekking....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Lonka, wat een goede tips! Daar had ik werkelijk nog nooit over nagedacht. Ik heb meteen inspiratie om een minitrappelzak te gaan maken. Zes min of meer even grote konijnen, dus one size fits all... Koppie er uit, pootjes binnenboord, ritsje op de rug: echt een goede tip. En idd rompertjes klinkt ook heel handig.

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .