synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ze heeft vanaf dat ze thuis is, denk ik 1 spriet hooi gegeten en daarna niks meer... Drinken doet ze wel. Heb nog geen keutel gevonden trouwens... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 O, okay, ja dat kun je wel doen. Ik zou haar nog wel apart houden zolang ze niet keutelt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Misschien groenten klein snijden die ze lekker vind? Een papje maken van haar eigen biks?Hou het in de gaten of ze keuteld, anders zou ik vast ciseral geven. Je kunt er geen kwaad mee doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ik heb haar net wat van dat voer gegeven wat ik had meegekregen...RECOVERY... Ga zo ff groente klaar maken voor haar..Misschien werkt dat een beetje... Plassen doet ze overgens wel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Plassen is vaak niet het grootste probleem, maar de keutels...Recovery is dwangvoeding. Je kunt inderdaad eerst proberen of ze het zo uit een schaaltje eet. Als ze dat niet doet zul je haar met een spuitje moeten dwangvoeren.Maar kijk maar eens eerst of ze wat van die groenten eet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Uit een spuiten eet ze het zo op... zonder problemen en blijft ze ook rustig zitten.. Ga nu ff groente snijden en wachten tot het minder koud is (komt uit de koelkast) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 mogelijk probleem gevonden.... heeft een plakkaar poep onder haar zitten... Zag het net ineens, ga het gelijk weghalen dan is de uitgang weer vrij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Nou heb de tip opgevolgd...Heb nu peterselie klein gemaakt en dit eet ze nu lekker op....Ze zit trouwens op een handdoek naast op op tafel...wel erg gezellig.. Straks een stukje witlof dus dat komt denk ik wel allemaal goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Fijn dat ze eet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ja vind het ook een fijn gevoel....ze eet echt alsof ze maanden niet heeft gegeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Go Vlekkie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 haha idd.....en straks gaat ze weer languit naast me liggen.... Nu nog keutels en ze kan weer bij man lief en de 3 kindjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Dat klinkt al heel goed zeg!Kom op keuteltjes!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ze ligt nu languit naast me op tafel... Volgens mij vind ze het wel gezellig bij me...Afwachten wat die keutels doen....Hoor wel een hoop geborrel in haar buik, wat zou dit betekenen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 dat de darmen aan het werken zijn, er zal vast zo wel een keuteltje uitfloepen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Oke, goed nieuws dus dat gerommel.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 jep! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 nog even een vraag.... Vlekkie eet lekker haar groente, zouden jullie voor de nacht nog groente in het hok doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ja zou ik zeker doen! Van alles wat zodat ze kan pakken wat ze lekker vind. Ze kan niet te veel groenten eten. Het is goed om haar darmen op gang te brengen.Al keutels? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Nee, heb nog geen keutels gezien, dus ze moet nog maar apart blijven vannacht.. hopelijk vannacht dan keutels zodat ze weer terug kan bij manlief en haar 3 kleintjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 's nachts keutelen konijnen zowiezo niet zo veel, vooral blindedarmkeutels en die eten ze op.Geef haar maar lekker wat groenten. En kijk het morgen nog even aan, als er dan geen keutels zijn moet je wel de dierenarts bellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ja als ik morgen niks heb bel ik de DA gelijk.... Dan blijf ik morgen maar een dag van school thuis. Voordeel van HBO opleiding, het kan....Mijn konijn is dan belangrijker dan een dag school Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Hoe is het nu met Vlekkie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mvrcarlaa Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Snuifje heeft ook d'r voortandjes laten verwijderen,Hou vlekkie even in de gaten wanneer ze weer weer eet en of ze goed drinkt, Doordat de tandjes verwijderd zijn kan het oogje gaan tranen dat heeft hier 4 a 6 dagen aangehouden, Hier is snuifje veel gelukkiger dan elke keer naar de DA om ze te laten slijpen...Alleen groenten/fruit in kleinere stukjes snijden, en ik maak de hooi ook kleiner voor der.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nimfee Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Hoeist nu met je konijn?Ik heb even een vraagje aan je. Ik heb een konijn waarvan de snijtanden blijven groeien, dus elke maand ga ik ook terug naar de dierenarts om ze te laten slijpen (is nui 3 maanden aan de gang). Hoe lang heb jij het laten slijpen voordat je besloot om ze te laten verwijderen? En hoe duur was het bij jou ongeveer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten