Ga naar inhoud

Fruit


KoekjeErbij

Aanbevolen berichten

Hey allemaal...

Wij hadden gisterenavond een soort fruitsalade gehad voor in de chocolade fondue..., met verse ananas, perzik, pruim, aardbeien, frambozen, bramen en banaan. Dus we hadden over en ik dus net aan mijn hond stukjes aan het voeren. Dat beest eet alles, hihi, hij is vooral dol op ananas. Toen dacht ik, mogen konijnen ook van deze fruitsoorten eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pruim ananas, aardbeien, frambozen, bramen en banaan mogen ze allemaal maar wel in kleine hoeveelheden vanwege de suikers, zal dus niet van alles wat tegelijk doen.

Ah ok, ik zal er rustig aan mee doen :)! Voor nu begin ik maar met de pruim, want die vinden we hier allemaal niet zo erg lekker, misschien Loes wel! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag pruim niet..

edit; Nee, zoals ik al dacht, die staat op de giftige lijst. Is het ook niet een steenvrucht? (Of zeg ik nu wat doms? :$)

edit2; Neee volgens wikipedia zeg ik niks doms :D

WAT GOED DAT JE HET NU ZEGT! Ik stond al klaar om het bij haar andijvie te mixen! Poeh :$!

Dan maar de ananas...:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op tijd :P ben benieuwd wat ze van de ananas vindt. Hier lusten ze niks anders dan appel.

Banaan werd een vies prakje, helemaal kleverige pootjes.. Aardbei resulteerde in een (normaal witte) Indy met een rode buik.. Peer keurden ze geen blik waardig.. Toen heb ik het maar op gegeven met fruit. Uiteindelijk toch maar beter dat ze het niet lusten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zal er wel ook niet dood aan gaan, de eigenaren van Evert vroegen me toen of konijnen ook pruimen mochten, Evert was toen nog bij mij maar Charlie gewoon thuis. Nee. O. Nou hij heeft gisteren een heel bakje (en dat zijn behoorlijke bakjes, waar zij hun eten uit krijgen!) gehad en hij is niet dood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .