Ga naar inhoud

Meneer Frits is een beetje zielig


Gast

Aanbevolen berichten

Het is weer zo ver hoor, we hebben weer een dier in de ziekenboeg.

Meneer wilde vanmiddag geen groente. Ook viel het me op dat hij nauwelijks keutelde. We zijn dus maar even naar de DA gegaan.

Hij heeft een haakje op zijn kies en zijn darmen liggen bijna stil. Ik heb nu dwangvoeding en nog wat ander spul meegekregen en morgen om half 10 moet hij onder narcose en gaan ze zijn kiezen slijpen.

Het is wat met de dieren hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens Fibreplex mee gekregen, kent iemand dat?

De DA had daar pas een cursus over gehad. Zitten heel veel vezels en en protexin en nog wat anders. Is ook echt een hele dikke pasta.

Het is wel een rare hoor. hij eet gewoon zijn hooi, kruiden en zijn biks, alleen groente wil hij niet.

En toch liggen de darmen bijna stil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DA heeft het ook ooit aan mij meegegeven, voor Mickey, omdat zij toen best vaak last had van een-dag-niet-willen-eten, maar ben er nooit meer aan toegekomen het te geven (gelukkig). Maar hij raadde het ook aan ivm de vele vezels e.d. ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens Fibreplex mee gekregen, kent iemand dat?

De DA had daar pas een cursus over gehad. Zitten heel veel vezels en en protexin en nog wat anders. Is ook echt een hele dikke pasta.

Het is wel een rare hoor. hij eet gewoon zijn hooi, kruiden en zijn biks, alleen groente wil hij niet.

En toch liggen de darmen bijna stil.

Ik heb dat voor YĆ¼na meegekregen maar ook nooit kunnen geven..

Hopelijk voelt Meneer Frits zich snel weer wat beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem net weggebracht. Ibi is gezellig met hem mee. Om half elf kan ik hem weer halen.

Hij heeft gister avond erg goed hooi gegeten en ook zijn biks gaat er zonder problemen in. Dus waar zijn darmpjes nou last van hebben is mij een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer thuis hoor, al wel een tijdje, maar ik had visite, dus kon niet op BB.

Meneer had 2 flinke haken, eentje zat zelfs al in zijn tong vast. De DA vond het ook wonderbaarlijk dat hij nog zo goed at. Toen hij weer bij Ibi werd geate begon ze hem meteen te likken, dus dat was wel lief van haar.

Meneer is weer goed wakker en heeft zijn biks netjes opgegeten en knabbelt ook al weer aan het hooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, geeft niet hoor Marijke.

Ben ook blij hoor, schrok wel toen ik hoorde dat de haak in zijn tong vast zat, maar gek genoeg lijkt hij er niet echt last van te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, geeft niet hoor Marijke.

Ben ook blij hoor, schrok wel toen ik hoorde dat de haak in zijn tong vast zat, maar gek genoeg lijkt hij er niet echt last van te hebben.

jah dat zal idd schrikken zijn

en gelukkig maar dat hij daar geen last van had..

anders was je misschien wel erger van huis of niet..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .