Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 . Ik zeg niet dat je nu halsoverkop naar een andere DA moet, als jij gewoon tevreden bent zeker niet, maar hou het wel in je achterhoofd. Ik kom met al mijn dieren (2 honden, 2 kattenen momenteel 1 konijntje)daar en tot nu toe nooit geen problemen gehad. In 5 jaar kan er natuurlijk ook veel veranderen:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2010 Nou, vanavond bij DA geweest dus gelijk gevraagd hoeveel ik kwijt ben om de tanden te laten verwijderen... Dit kost mij €35,- dus heb gelijk een afspraak gemaakt voor maandag.... is niet te vergelijken met mijn andere DA die €200,- vroeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Wow, dat is wel een héél groot verschil! Zeker weten dat het voor het verwijderen is? Nou ja, mooi in elk geval, dat ze dan van d'r tanden af is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Vraagje had deze voedster ook jongen?Hier betaal ik 70 euro, mocht het een ram zijn normaal wordt ie voor het zelfde bedrag nog geholpen ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 Hoi, Ja deze voedster heeft ook jonge, zoals volgens mij al in deze topic werd gevraagd moest ik op de tanden letten van de kleintjes.. Dit heb ik gedaan, en die staan allemaal erg mooi zoals het hoort.... Zelf denk ik dat deze voedster toen ze erg jong was ergens vanaf is gevallen.. Haar onderkaak staat ook niet helemaal goed zoals het moet. Waarschijnlijk heb je antwoord op je vraag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 DAt kan inderdaad de oorzaak ook zijn het is niet altijd erfelijk onderlegt .Maar goed kijk inderdaad bij die kleintjes ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ja ik hou ze allemaal in de gaten maar tot nu toe groeien de tanden goed zoals het allemaal hoort... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bemmeltie Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 waar staat kk eigenlijk voor ? Telkens als ik kk lees dan moet ik aan de ziekte denken waardoor ik familieleden ben verloren... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2010 KK staat voor KONIJNKUNDIG.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2010 Morgen is het dan zover... Vlekkie wordt geholpen aan haar tanden, ik vind het wel spannend hoor... Klinkt misschien wel raar...Om 10.00 uur moet ik haar brengen en tussen 14.30 en 16.00 kan ik haar weer ophalen. Hebben mensen nog tips wat ik het beste kan doen als ze weer thuis is....???Zijn er nog dingen die ik speciaal in huis moet hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten