Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ik hoop dat je het bericht kan vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 ja idd... wordt zoveel gepost....Vind het wel moeilijk hoor om me konijn bij een DA achter te laten als het moet. vond het al moeilijk met de castratie.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ook niet, ik kan er écht niet tegen als ik dingen niet kan vinden :grrrrrr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Misschien DA in deventer Dierenartsenpraktijk AA Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 QUOTE=Dollie;968591]Ook niet, ik kan er écht niet tegen als ik dingen niet kan vinden :grrrrrr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 ja idd... wordt zoveel gepost....Vind het wel moeilijk hoor om me konijn bij een DA achter te laten als het moet. vond het al moeilijk met de castratie.... Heb ook de hele dag met een knop in mijn maag gelopen:beurk: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ik kan het niet vinden.. Maar ik zit te twijfelen of dat ook niet om een dierenkliniek in Nijmegen ging, dus ik ga nu daarnaar op zoek Er was pas wel iets over Pijnappel in nijmegen. elise en ik hebben daar slechte ervaringen mee en Zaza heeft dat op de lijst erbij gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Volgens mij is het langer geleden, jullie zijn hier beide nog niet zo lang.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Volgens mij is het langer geleden, jullie zijn hier beide nog niet zo lang..Klopt inderdaad, maar omdat je het over nijmegen had, dacht ik, ik zeg het even. Ik weet ook niet precies waar je naar zoekt. Of hoe lang geleden het is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Volgens mij is het langer geleden, jullie zijn hier beide nog niet zo lang.. Nee klopt, lees wel een tijdje mee om me in te lezen qua oepsnestje en wat je allemaal ermee moet doen. Toen dacht ik laat ik me eens aanmelden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Klopt inderdaad, maar omdat je het over nijmegen had, dacht ik, ik zeg het even. Ik weet ook niet precies waar je naar zoekt. Of hoe lang geleden het is. Zomer 2009 gok ik. Of ik heb het verzonnen, of ik heb het doorelkaar gehaalt met Nijmegen, of ik zoek gewoon niet goed genoeg. Als ik nu toch eens dat topic gelabelt had! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Zomer 2009 gok ik. Of ik heb het verzonnen, of ik heb het doorelkaar gehaalt met Nijmegen, of ik zoek gewoon niet goed genoeg. Als ik nu toch eens dat topic gelabelt had! haha, labels hebben wel nut Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Wat houd dat precies in??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Zie je onder dit topic (boven Snel Reageren) labels staan? Ik heb dit topic (en andere topics) het label 'gebit' gegeven, zo kun je makkelijk topics over hetzelfde onderwerp vinden, klik er maar eens op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Inderdaad... wel makkelijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 :yes:ìedere keer leer je weer wat nieuws Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Nou ja, ik heb het opgegeven met het vinden van die dierenarts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ja inderdaad.... Zie trouwens dat je ook uit Deventer komt (was me nog niet opgevallen ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Nou Iris, dat is snel voor jou doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ja inderdaad.... Zie trouwens dat je ook uit Deventer komt (was me nog niet opgevallen )Jazeker en zit net als jij nog niet zo lang bij dit forum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Nee zie het staan bij je naam.... Jij alleen iets langer dan mij... wat is de wereld toch klein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 (aangepast) Ik ben niet tevreden over die dierenkliniek in Deventer. Ik ben daar 5 jaar geleden geweest met mijn *Flappy* om hem daar te laten opereren. Heb nadrukkelijk gevraagd om de konijnkundige arts, kreeg ik niet. Flappy moest ik achterlaten en werd geopereerd. Kreeg van de assistente te horen dat ik niks aan de wond hoefde te doen terwijl we een paar dagen later terug kwamen omdat Flappy vreselijke pijn had (had geen pijnstiller mee gekregen) te horen kregen dat we de wond open hadden moeten houden. Flappy had een abces onder zijn oor en de dierenarts die hem geopereerd heeft noemde konijnen pusbakken. Op een gegeven moment ging de dierenarts met een of ander instrument in Flappy zijn oor en kwam er in het gat waar het abces weer uit. Ik ben hier heel kwaad om geweest en om die reden zien ze mij daar nooit weer. Ik hoorde dus ook pas achteraf dat die dierenarts geen konijnkundige was. Ik kreeg ook vrij laat pas pijnstiller mee van hun en heb al van meer mensen gehoord dat ze geen pijnstiller mee kregen. Ik rij liever wat verder naar Ermelo als er wat is met mijn Binky nu. Ik zou die kliniek ook nooit aanraden in ieder geval. 9 april 2010 aangepast door JoBoris76 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harriet Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 zo zie je maar dat iedereen een andere ervaring heeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Tsja, ik heb ook heel lang een heel goed gevoel over een bepaalde kliniek gehad, ze waren super, maar als ik op een gegeven moment niet gewoon gedaan had wat ik zelf dacht, dan was Indy een jaar eerder al overleden. Ik zeg niet dat je nu halsoverkop naar een andere DA moet, als jij gewoon tevreden bent zeker niet, maar hou het wel in je achterhoofd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
synthia Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ik rij liever wat verder naar Ermelo als er wat is met mijn Binky nu. Ik zou die kliniek ook nooit aanraden in ieder geval. Over Ermelo ben je wel te spreken? Zoals de topic al zegt, ben ik opzoek naar de juiste KK DA voor mijn konijn met probleemgebit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten