Ga naar inhoud

Tanden probleem


synthia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan het niet vinden.. Maar ik zit te twijfelen of dat ook niet om een dierenkliniek in Nijmegen ging, dus ik ga nu daarnaar op zoek :P

Er was pas wel iets over Pijnappel in nijmegen. elise en ik hebben daar slechte ervaringen mee en Zaza heeft dat op de lijst erbij gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het langer geleden, jullie zijn hier beide nog niet zo lang..

Klopt inderdaad, maar omdat je het over nijmegen had, dacht ik, ik zeg het even. Ik weet ook niet precies waar je naar zoekt. Of hoe lang geleden het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad, maar omdat je het over nijmegen had, dacht ik, ik zeg het even. Ik weet ook niet precies waar je naar zoekt. Of hoe lang geleden het is.

Zomer 2009 gok ik. Of ik heb het verzonnen, of ik heb het doorelkaar gehaalt met Nijmegen, of ik zoek gewoon niet goed genoeg. Als ik nu toch eens dat topic gelabelt had! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomer 2009 gok ik. Of ik heb het verzonnen, of ik heb het doorelkaar gehaalt met Nijmegen, of ik zoek gewoon niet goed genoeg. Als ik nu toch eens dat topic gelabelt had! :P

haha, labels hebben wel nut

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet tevreden over die dierenkliniek in Deventer. Ik ben daar 5 jaar geleden geweest met mijn *Flappy* om hem daar te laten opereren. Heb nadrukkelijk gevraagd om de konijnkundige arts, kreeg ik niet. Flappy moest ik achterlaten en werd geopereerd. Kreeg van de assistente te horen dat ik niks aan de wond hoefde te doen terwijl we een paar dagen later terug kwamen omdat Flappy vreselijke pijn had (had geen pijnstiller mee gekregen) te horen kregen dat we de wond open hadden moeten houden. Flappy had een abces onder zijn oor en de dierenarts die hem geopereerd heeft noemde konijnen pusbakken. Op een gegeven moment ging de dierenarts met een of ander instrument in Flappy zijn oor en kwam er in het gat waar het abces weer uit. Ik ben hier heel kwaad om geweest en om die reden zien ze mij daar nooit weer. Ik hoorde dus ook pas achteraf dat die dierenarts geen konijnkundige was. Ik kreeg ook vrij laat pas pijnstiller mee van hun en heb al van meer mensen gehoord dat ze geen pijnstiller mee kregen. Ik rij liever wat verder naar Ermelo als er wat is met mijn Binky nu. ;) Ik zou die kliniek ook nooit aanraden in ieder geval.

aangepast door JoBoris76
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik heb ook heel lang een heel goed gevoel over een bepaalde kliniek gehad, ze waren super, maar als ik op een gegeven moment niet gewoon gedaan had wat ik zelf dacht, dan was Indy een jaar eerder al overleden. Ik zeg niet dat je nu halsoverkop naar een andere DA moet, als jij gewoon tevreden bent zeker niet, maar hou het wel in je achterhoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij liever wat verder naar Ermelo als er wat is met mijn Binky nu. ;) Ik zou die kliniek ook nooit aanraden in ieder geval.

Over Ermelo ben je wel te spreken? Zoals de topic al zegt, ben ik opzoek naar de juiste KK DA voor mijn konijn met probleemgebit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .