Ga naar inhoud

Help konijntje wil niet eten!!


Silver_xx

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb een vraagje

Een week geleden is mijn konijntje uit mijn armen gesprongen daarbij bloedde zijn neusje heel erg hard we zijn toen naar de DA gegaan maar die zei dat het waarschijnlijk in orde ging komen.

Maar nu eet mijn konijn weinig tot niets meer zelfs zijn lievelingssnoepjes niet, de DA zei dat het kon zijn dat er een barstje in de kaak was en dat we misschien de voeding moesten pletten.

Maar het helpt niet, hij is nu zeer fel vermagerd en ik ben bang om hem kwijt te raken:s

Weet iemand wat ik verder nog kan doen, drinken doet hij nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad naar de dierenarts zo snel mogelijk.

Als je dierenarts zegt dat hij een barstje heeft zin zn kaak, krijgt hij dan ook pijnstilling, lijkt mij namelijk erg pijnlijk. Een konijn wat pijn heeft eet namelijk niet en al helemaal niet als zn kaak pijnlijk is lijkt me..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal voor de heel erg nuttige tips:yes:

Ik ben op jullie aanraden nog eens naar een andere dierenarts geweest, en deze heeft me een pijnstiller en bijvoeding voor in zijn drinken gegeven.

Gelukkig drinkt hij van zijn drinkbus en begint hij nu stilletjes terug te eten.

Hopelijk komt hij er nu door

Bedankt voor jullie hulp, ik zal jullie op de hoogte houden van zijn genezingsproces

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hij begint een beetje sla te eten maar dat is het ook hij krijgt nu wel elke dag een pijnstiller en bijvoeding ingespoten via zijn bekje ( vind hij niet zo fijn :P ) en ook aan het sto begint hij te knabbelen.

Maar hij is op en week tijd zoo hard vermagerd at hij toch wel meer moet gaan beginnen eten want zo houd hij het niet vol denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .